22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-05-2023 -- Bart LEYSEN -- 747,8 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 27/05/2023 Piloot: BART LEYSEN Zweefvliegtuig: D-4115 Toestel type: VENTUS 2A Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a47 Logger file: 2023-05-27-LXV-A47-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:30:38 Duurvlucht : 03:27:05 Vrije vlucht : 192.5 km Fasttrack : 75.2 kmh Driehoek : 124.7 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.232'N 5°22.111'E tijd: 11:53:04 UTC alti: -60 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.099'N 5°25.763'E = 69° 4.6 km van vertrek tijd: 11:56:37 UTC alti: 538 m Landingspunt pos.: 50°58.236'N 5°22.695'E = 89° 0.7 km van vertrek tijd: 15:23:42 UTC alti: -38 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 03:30:38 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°56.196'N 5°24.626'E @ 12:25:05 UTC, 886 m punt 1: 51°11.297'N 5°43.458'E @ 13:11:38 UTC, 558 m punt 2: 51°26.578'N 6°15.727'E @ 14:02:11 UTC, 768 m punt 3: 51°19.449'N 5°57.134'E @ 14:19:56 UTC, 804 m punt 4: 51°09.384'N 5°09.319'E @ 15:03:06 UTC, 815 m Finish: 50°58.236'N 5°22.695'E @ 15:23:42 UTC, -38 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 35.6 km 38° @ 45.9 km/h been 2: 47.0 km 53° @ 55.8 km/h been 3: 25.3 km 239° @ 85.5 km/h been 4: 58.7 km 252° @ 81.6 km/h been 5: 25.9 km 143° @ 75.5 km/h Afgelegde afstand: 192.5 km Duur: 02:58:37 Gemiddelde snelheid: 64.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km Starthoogte: 513.0 m Finishhoogte: -38.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 551 m Totale score afstand: 192.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°13.240'N 5°48.078'E = 47° 41.2 km van vertrek tijd: 13:27:15 UTC alti: 821 m Finishpunt pos.: 50°58.236'N 5°22.695'E = 89° 0.7 km van vertrek tijd: 15:23:42 UTC alti: -38 m Grootste afstand in 2 uur: 150.5 km Beste snelheid in 2 uur: 75.2 km/h Hoogteverlies: 859 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 191.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27° punt 2: STRAELEN 51°26.700'N 6°16.030'E 47.5 km 53° punt 3: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 84.4 km 248° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.9 km 142° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 538 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 44.2 km Been 1: 45.6 km Been 2: 34.9 km Totaal: 124.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:56:37 UTC einde: 15:23:42 UTC duur: 03:27:05 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 233 m @ 13:17:12 UTC hoog punt: 1038 m @ 13:45:01 UTC hoogtewinst: 805 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:28:56 bearing 87.1° Tweede punt: 15:01:57 bearing 57.5° Totale hoek: -29.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 9310
| |||||||||||||||||||||