CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-05-2023 -- Bart LEYSEN -- 747,8 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 27/05/2023
Piloot: BART LEYSEN
Zweefvliegtuig: D-4115
Toestel type: VENTUS 2A Klasse: 15-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a47
Logger file: 2023-05-27-LXV-A47-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:30:38
Duurvlucht : 03:27:05
Vrije vlucht : 192.5 km
Fasttrack : 75.2 kmh
Driehoek : 124.7 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.232'N 5°22.111'E
tijd: 11:53:04 UTC
alti: -60 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.099'N 5°25.763'E = 69° 4.6 km van vertrek
tijd: 11:56:37 UTC
alti: 538 m
Landingspunt
pos.: 50°58.236'N 5°22.695'E = 89° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:23:42 UTC
alti: -38 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 03:30:38
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°56.196'N 5°24.626'E @ 12:25:05 UTC, 886 m
punt 1: 51°11.297'N 5°43.458'E @ 13:11:38 UTC, 558 m
punt 2: 51°26.578'N 6°15.727'E @ 14:02:11 UTC, 768 m
punt 3: 51°19.449'N 5°57.134'E @ 14:19:56 UTC, 804 m
punt 4: 51°09.384'N 5°09.319'E @ 15:03:06 UTC, 815 m
Finish: 50°58.236'N 5°22.695'E @ 15:23:42 UTC, -38 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 35.6 km 38° @ 45.9 km/h
been 2: 47.0 km 53° @ 55.8 km/h
been 3: 25.3 km 239° @ 85.5 km/h
been 4: 58.7 km 252° @ 81.6 km/h
been 5: 25.9 km 143° @ 75.5 km/h
Afgelegde afstand: 192.5 km
Duur: 02:58:37
Gemiddelde snelheid: 64.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Starthoogte: 513.0 m
Finishhoogte: -38.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 551 m
Totale score afstand: 192.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°13.240'N 5°48.078'E = 47° 41.2 km van vertrek
tijd: 13:27:15 UTC
alti: 821 m
Finishpunt
pos.: 50°58.236'N 5°22.695'E = 89° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:23:42 UTC
alti: -38 m
Grootste afstand in 2 uur: 150.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 75.2 km/h
Hoogteverlies: 859 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 191.1 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27°
punt 2: STRAELEN 51°26.700'N 6°16.030'E 47.5 km 53°
punt 3: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 84.4 km 248°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.9 km 142°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 538 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 44.2 km
Been 1: 45.6 km
Been 2: 34.9 km
Totaal: 124.7 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:56:37 UTC
einde: 15:23:42 UTC
duur: 03:27:05
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 233 m @ 13:17:12 UTC
hoog punt: 1038 m @ 13:45:01 UTC
hoogtewinst: 805 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:28:56 bearing 87.1°
Tweede punt: 15:01:57 bearing 57.5°
Totale hoek: -29.6°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 9310
| |||||||||||||||||||||