22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-05-2023 -- Bart LEYSEN -- 629,8 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 29/05/2023 Piloot: BART LEYSEN Zweefvliegtuig: D-4115 Toestel type: VENTUS 2A Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a47 Logger file: 2023-05-29-LXV-A47-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:26:53 Duurvlucht : 03:22:57 Vrije vlucht : 163.7 km Fasttrack : 72.6 kmh Driehoek : 124.8 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.228'N 5°22.103'E tijd: 11:50:39 UTC alti: -59 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.738'N 5°26.591'E = 80° 5.3 km van vertrek tijd: 11:54:35 UTC alti: 549 m Landingspunt pos.: 50°58.225'N 5°22.658'E = 90° 0.6 km van vertrek tijd: 15:17:32 UTC alti: -57 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 03:26:53 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°54.006'N 5°30.494'E @ 12:38:18 UTC, 769 m punt 1: 51°21.630'N 4°58.433'E @ 13:54:04 UTC, 520 m punt 2: 51°12.697'N 5°08.148'E @ 14:12:10 UTC, 671 m punt 3: 51°12.507'N 5°25.401'E @ 14:32:15 UTC, 779 m punt 4: 51°15.378'N 5°42.195'E @ 14:50:25 UTC, 555 m Finish: 50°58.229'N 5°21.616'E @ 15:16:47 UTC, 68 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 63.4 km 324° @ 50.2 km/h been 2: 20.0 km 146° @ 66.5 km/h been 3: 20.1 km 91° @ 60.0 km/h been 4: 20.3 km 75° @ 66.9 km/h been 5: 39.8 km 217° @ 90.7 km/h Afgelegde afstand: 163.7 km Duur: 02:38:29 Gemiddelde snelheid: 62.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 12.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.6 km Starthoogte: 499.0 m Finishhoogte: 68.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 431 m Totale score afstand: 163.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°01.451'N 5°22.926'E = 9° 6.1 km van vertrek tijd: 13:15:22 UTC alti: 842 m Finishpunt pos.: 50°58.688'N 5°23.726'E = 66° 2.1 km van vertrek tijd: 15:15:22 UTC alti: 244 m Grootste afstand in 2 uur: 145.2 km Beste snelheid in 2 uur: 72.6 km/h Hoogteverlies: 598 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 181.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: ULICOTEN 51°27.294'N 4°51.232'E 74.7 km 323° punt 2: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E 32.8 km 138° punt 3: WEERT BRUG 51°14.950'N 5°40.950'E 36.1 km 87° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 37.8 km 215° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: FORD GENK @ 13:04:02 UTC, 798 m punt 1: ULICOTEN niet gerond afbreekpunt: 51°21.630'N 4°58.433'E @ 13:54:04 UTC, 520 m : 61.3 km 73.5 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 61.3 km Duur van de proef: 00:50:02 Gemiddelde snelheid: 73.5 km/h Start hoogte: 499 m Hoogte passeren start: 798 m Hoogte aan break-punt: 520 m Hoogteverlies over proef: -21 m Totale score afstand: 61.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 47.3 km Been 1: 35.0 km Been 2: 42.6 km Totaal: 124.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:54:35 UTC einde: 15:17:32 UTC duur: 03:22:57 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 467 m @ 13:30:35 UTC hoog punt: 974 m @ 14:06:33 UTC hoogtewinst: 507 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:38:14 bearing 89.7° Tweede punt: 13:54:03 bearing 33.6° Totale hoek: -56.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6891
| |||||||||||||||||||||