CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef31-05-2023 -- Bart LEYSEN -- 1268,1 punten
303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 31/05/2023
Piloot: BART LEYSEN
Zweefvliegtuig: D-4115
Toestel type: VENTUS 2A Klasse: 15-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a47
Logger file: 2023-05-31-LXV-A47-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:07:09
Duurvlucht : 05:02:31
Vrije vlucht : 327.0 km
Fasttrack : 93.5 kmh
Driehoek : 157.3 km
Hoogtewinst : 1021.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.237'N 5°22.088'E
tijd: 11:24:16 UTC
alti: -54 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.396'N 5°23.490'E = 80° 1.7 km van vertrek
tijd: 11:28:54 UTC
alti: 674 m
Landingspunt
pos.: 50°58.245'N 5°22.726'E = 89° 0.7 km van vertrek
tijd: 16:31:25 UTC
alti: -33 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 05:07:09
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°57.910'N 5°22.986'E @ 11:31:59 UTC, 919 m
punt 1: 51°02.354'N 5°42.904'E @ 12:24:38 UTC, 1158 m
punt 2: 51°15.794'N 5°46.478'E @ 12:41:03 UTC, 615 m
punt 3: 51°34.880'N 6°40.984'E @ 14:12:00 UTC, 636 m
punt 4: 51°56.601'N 6°26.401'E @ 14:50:24 UTC, 791 m
punt 5: 51°38.704'N 6°44.275'E @ 15:20:52 UTC, 849 m
Finish: 50°58.237'N 5°21.595'E @ 16:30:32 UTC, 64 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 24.7 km 70° @ 28.2 km/h
been 2: 25.3 km 9° @ 92.3 km/h
been 3: 72.4 km 60° @ 47.8 km/h
been 4: 43.6 km 338° @ 68.2 km/h
been 5: 39.0 km 148° @ 76.9 km/h
been 6: 121.9 km 232° @ 105.0 km/h
Afgelegde afstand: 327.0 km
Duur: 04:58:33
Gemiddelde snelheid: 65.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.6 km
Starthoogte: 674.0 m
Finishhoogte: 64.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 610 m
Totale score afstand: 327.0 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°41.151'N 6°35.710'E = 47° 116.8 km van vertrek
tijd: 14:26:52 UTC
alti: 993 m
Finishpunt
pos.: 50°58.751'N 5°25.825'E = 78° 4.5 km van vertrek
tijd: 16:26:53 UTC
alti: 341 m
Grootste afstand in 2 uur: 187.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 93.5 km/h
Hoogteverlies: 652 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 309.4 km NIET GELDIG
Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E
punt 1: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 17.8 km 72°
punt 2: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 36.2 km 19°
punt 3: DINSLAKEN KOEL 51°34.720'N 6°41.120'E 61.4 km 64°
punt 4: VARSSEVELD 51°56.800'N 6°26.300'E 44.4 km 338°
punt 5: HUNXE 51°38.670'N 6°44.450'E 39.6 km 148°
punt 6: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 65.0 km 239°
finish: AS 51°00.326'N 5°34.576'E 45.1 km 215°
landing: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 46.0 km
Been 1: 44.0 km
Been 2: 67.2 km
Totaal: 157.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:28:54 UTC
einde: 16:31:25 UTC
duur: 05:02:31
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 314 m @ 13:06:31 UTC
hoog punt: 1335 m @ 16:16:36 UTC
hoogtewinst: 1021 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:47:43 bearing 87.0°
Tweede punt: 14:50:23 bearing 48.7°
Totale hoek: -38.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 10425
| |||||||||||||||||||||