22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef31-05-2023 -- Bart LEYSEN -- 1268,1 punten
![]() ![]()
303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 31/05/2023 Piloot: BART LEYSEN Zweefvliegtuig: D-4115 Toestel type: VENTUS 2A Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a47 Logger file: 2023-05-31-LXV-A47-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:07:09 Duurvlucht : 05:02:31 Vrije vlucht : 327.0 km Fasttrack : 93.5 kmh Driehoek : 157.3 km Hoogtewinst : 1021.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.237'N 5°22.088'E tijd: 11:24:16 UTC alti: -54 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.396'N 5°23.490'E = 80° 1.7 km van vertrek tijd: 11:28:54 UTC alti: 674 m Landingspunt pos.: 50°58.245'N 5°22.726'E = 89° 0.7 km van vertrek tijd: 16:31:25 UTC alti: -33 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 05:07:09 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°57.910'N 5°22.986'E @ 11:31:59 UTC, 919 m punt 1: 51°02.354'N 5°42.904'E @ 12:24:38 UTC, 1158 m punt 2: 51°15.794'N 5°46.478'E @ 12:41:03 UTC, 615 m punt 3: 51°34.880'N 6°40.984'E @ 14:12:00 UTC, 636 m punt 4: 51°56.601'N 6°26.401'E @ 14:50:24 UTC, 791 m punt 5: 51°38.704'N 6°44.275'E @ 15:20:52 UTC, 849 m Finish: 50°58.237'N 5°21.595'E @ 16:30:32 UTC, 64 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 24.7 km 70° @ 28.2 km/h been 2: 25.3 km 9° @ 92.3 km/h been 3: 72.4 km 60° @ 47.8 km/h been 4: 43.6 km 338° @ 68.2 km/h been 5: 39.0 km 148° @ 76.9 km/h been 6: 121.9 km 232° @ 105.0 km/h Afgelegde afstand: 327.0 km Duur: 04:58:33 Gemiddelde snelheid: 65.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.6 km Starthoogte: 674.0 m Finishhoogte: 64.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 610 m Totale score afstand: 327.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°41.151'N 6°35.710'E = 47° 116.8 km van vertrek tijd: 14:26:52 UTC alti: 993 m Finishpunt pos.: 50°58.751'N 5°25.825'E = 78° 4.5 km van vertrek tijd: 16:26:53 UTC alti: 341 m Grootste afstand in 2 uur: 187.1 km Beste snelheid in 2 uur: 93.5 km/h Hoogteverlies: 652 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 309.4 km NIET GELDIG Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E punt 1: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 17.8 km 72° punt 2: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 36.2 km 19° punt 3: DINSLAKEN KOEL 51°34.720'N 6°41.120'E 61.4 km 64° punt 4: VARSSEVELD 51°56.800'N 6°26.300'E 44.4 km 338° punt 5: HUNXE 51°38.670'N 6°44.450'E 39.6 km 148° punt 6: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 65.0 km 239° finish: AS 51°00.326'N 5°34.576'E 45.1 km 215° landing: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 46.0 km Been 1: 44.0 km Been 2: 67.2 km Totaal: 157.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:28:54 UTC einde: 16:31:25 UTC duur: 05:02:31 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 314 m @ 13:06:31 UTC hoog punt: 1335 m @ 16:16:36 UTC hoogtewinst: 1021 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:47:43 bearing 87.0° Tweede punt: 14:50:23 bearing 48.7° Totale hoek: -38.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 10425
| |||||||||||||||||||||