CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Bart LEYSEN -- 1450,8 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/06/2023
Piloot: BART LEYSEN
Zweefvliegtuig: D-4115
Toestel type: VENTUS 2A Klasse: 15-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a47
Logger file: 2023-06-03-LXV-A47-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:53:23
Duurvlucht : 04:48:56
Vrije vlucht : 371.1 km
Fasttrack : 113.2 kmh
Driehoek : 255.9 km
Hoogtewinst : 1543.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.230'N 5°22.101'E
tijd: 10:24:33 UTC
alti: -30 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.190'N 5°25.263'E = 64° 4.1 km van vertrek
tijd: 10:29:00 UTC
alti: 600 m
Landingspunt
pos.: 50°58.248'N 5°22.754'E = 87° 0.8 km van vertrek
tijd: 15:17:56 UTC
alti: -20 m
Afstand take-off tot landing: 0.8
Totale vluchtduur: 04:53:23
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°57.058'N 5°22.391'E @ 10:40:34 UTC, 1234 m
punt 1: 51°23.597'N 6°09.284'E @ 12:20:34 UTC, 604 m
punt 2: 50°50.905'N 6°18.436'E @ 13:02:46 UTC, 677 m
punt 3: 50°25.400'N 6°00.629'E @ 13:36:42 UTC, 1903 m
punt 4: 50°47.182'N 6°14.512'E @ 13:59:33 UTC, 1619 m
punt 5: 51°23.660'N 6°09.158'E @ 14:42:02 UTC, 1009 m
Finish: 50°58.295'N 5°21.471'E @ 15:15:43 UTC, 158 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 73.5 km 48° @ 44.1 km/h
been 2: 61.6 km 170° @ 87.5 km/h
been 3: 51.7 km 204° @ 91.5 km/h
been 4: 43.6 km 22° @ 114.4 km/h
been 5: 67.9 km 355° @ 95.9 km/h
been 6: 72.8 km 230° @ 129.7 km/h
Afgelegde afstand: 371.1 km
Duur: 04:35:09
Gemiddelde snelheid: 80.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Starthoogte: 484.0 m
Finishhoogte: 158.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 326 m
Totale score afstand: 371.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°48.969'N 6°16.661'E = 105° 66.2 km van vertrek
tijd: 13:12:39 UTC
alti: 1663 m
Finishpunt
pos.: 50°58.558'N 5°27.439'E = 84° 6.3 km van vertrek
tijd: 15:12:39 UTC
alti: 409 m
Grootste afstand in 2 uur: 226.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 113.2 km/h
Hoogteverlies: 1254 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 370.8 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 69.6 km 40°
punt 2: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 70.3 km 173°
punt 3: MALMEDY 50°25.250'N 6°00.580'E 43.4 km 206°
punt 4: AKEN TV-MAST 50°46.700'N 6°14.600'E 43.1 km 22°
punt 5: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 69.1 km 355°
punt 6: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E 63.2 km 222°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 12.1 km 266°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 74.1 km
Been 1: 108.4 km
Been 2: 73.3 km
Totaal: 255.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:29:00 UTC
einde: 15:17:56 UTC
duur: 04:48:56
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 394 m @ 12:49:37 UTC
hoog punt: 1937 m @ 13:35:31 UTC
hoogtewinst: 1543 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:19:14 bearing 64.1°
Tweede punt: 13:36:42 bearing 115.7°
Totale hoek: 51.6°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 8921
| |||||||||||||||||||||