22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Jelle VANDEBEECK -- 1286,9 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 03/06/2023 Piloot: JELLE VANDEBEECK Zweefvliegtuig: PH-1298 Toestel type: ASW 24 WL Klasse: CLUB Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aml Logger file: 2023-06-03-LXV-AML-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:27:30 Duurvlucht : 04:23:44 Vrije vlucht : 304.0 km Fasttrack : 90.9 kmh Opgegeven proef: 302.2 km Driehoek : 225.3 km Hoogtewinst : 1338.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.231'N 5°22.099'E tijd: 10:37:33 UTC alti: -33 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.540'N 5°23.688'E = 73° 1.9 km van vertrek tijd: 10:41:19 UTC alti: 651 m Landingspunt pos.: 50°58.245'N 5°22.703'E = 88° 0.7 km van vertrek tijd: 15:05:03 UTC alti: -21 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 04:27:30 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°57.959'N 5°20.936'E @ 10:47:31 UTC, 1018 m punt 1: 51°26.676'N 6°04.125'E @ 12:32:18 UTC, 1224 m punt 2: 50°45.750'N 6°20.779'E @ 13:27:10 UTC, 1624 m punt 3: 51°13.683'N 6°12.180'E @ 13:59:39 UTC, 1012 m punt 4: 51°26.785'N 6°03.803'E @ 14:22:21 UTC, 1118 m punt 5: 51°03.631'N 5°36.492'E @ 14:56:47 UTC, 1265 m Finish: 50°58.286'N 5°21.582'E @ 15:04:11 UTC, 77 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 73.3 km 43° @ 41.9 km/h been 2: 78.3 km 166° @ 85.7 km/h been 3: 52.8 km 349° @ 97.5 km/h been 4: 26.2 km 338° @ 69.2 km/h been 5: 53.4 km 217° @ 93.1 km/h been 6: 20.1 km 240° @ 162.6 km/h Afgelegde afstand: 304.0 km Duur: 04:16:40 Gemiddelde snelheid: 71.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.6 km Starthoogte: 651.0 m Finishhoogte: 77.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 574 m Totale score afstand: 304.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°00.774'N 6°13.441'E = 85° 60.3 km van vertrek tijd: 13:04:15 UTC alti: 1324 m Finishpunt pos.: 50°58.231'N 5°21.668'E = 270° 0.5 km van vertrek tijd: 15:04:15 UTC alti: 57 m Grootste afstand in 2 uur: 181.7 km Beste snelheid in 2 uur: 90.9 km/h Hoogteverlies: 1267 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 306.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: HORST NL 51°26.900'N 6°04.200'E 72.0 km 42° punt 2: WEHEBACH 50°45.570'N 6°20.820'E 79.1 km 166° punt 3: HORST NL 51°26.900'N 6°04.200'E 79.1 km 346° punt 4: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E 63.9 km 215° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 12.1 km 266° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 10:52:00 UTC, 1301 m punt 1: HORST NL @ 12:32:17 UTC, 1216 m : 71.5 km 42.8 km/h punt 2: WEHEBACH @ 13:27:09 UTC, 1625 m : 78.1 km 85.4 km/h punt 3: HORST NL @ 14:22:17 UTC, 1122 m : 78.1 km 84.9 km/h punt 4: AFRIT GENK OOST @ 14:59:35 UTC, 860 m : 62.9 km 101.1 km/h finish: HASSELT KIEWIT @ 15:03:53 UTC, 141 m : 11.6 km 162.5 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 302.2 km Duur van de proef: 04:11:53 Gemiddelde snelheid: 72.0 km/h Start hoogte: 651 m Hoogte passeren start: 1301 m Hoogte passeren finish: 141 m Hoogteverlies over proef: 510 m Totale score afstand: 302.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 73.7 km Been 1: 78.6 km Been 2: 73.0 km Totaal: 225.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:41:19 UTC einde: 15:05:03 UTC duur: 04:23:44 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 625 m @ 12:15:18 UTC hoog punt: 1963 m @ 13:32:21 UTC hoogtewinst: 1338 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:27:09 bearing 96.0° Tweede punt: 14:22:25 bearing 60.5° Totale hoek: -35.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7091
| |||||||||||||||||||||