CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Jelle VANDEBEECK -- 1286,9 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/06/2023
Piloot: JELLE VANDEBEECK
Zweefvliegtuig: PH-1298
Toestel type: ASW 24 WL Klasse: CLUB
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aml
Logger file: 2023-06-03-LXV-AML-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:27:30
Duurvlucht : 04:23:44
Vrije vlucht : 304.0 km
Fasttrack : 90.9 kmh
Opgegeven proef: 302.2 km
Driehoek : 225.3 km
Hoogtewinst : 1338.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.231'N 5°22.099'E
tijd: 10:37:33 UTC
alti: -33 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.540'N 5°23.688'E = 73° 1.9 km van vertrek
tijd: 10:41:19 UTC
alti: 651 m
Landingspunt
pos.: 50°58.245'N 5°22.703'E = 88° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:05:03 UTC
alti: -21 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 04:27:30
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°57.959'N 5°20.936'E @ 10:47:31 UTC, 1018 m
punt 1: 51°26.676'N 6°04.125'E @ 12:32:18 UTC, 1224 m
punt 2: 50°45.750'N 6°20.779'E @ 13:27:10 UTC, 1624 m
punt 3: 51°13.683'N 6°12.180'E @ 13:59:39 UTC, 1012 m
punt 4: 51°26.785'N 6°03.803'E @ 14:22:21 UTC, 1118 m
punt 5: 51°03.631'N 5°36.492'E @ 14:56:47 UTC, 1265 m
Finish: 50°58.286'N 5°21.582'E @ 15:04:11 UTC, 77 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 73.3 km 43° @ 41.9 km/h
been 2: 78.3 km 166° @ 85.7 km/h
been 3: 52.8 km 349° @ 97.5 km/h
been 4: 26.2 km 338° @ 69.2 km/h
been 5: 53.4 km 217° @ 93.1 km/h
been 6: 20.1 km 240° @ 162.6 km/h
Afgelegde afstand: 304.0 km
Duur: 04:16:40
Gemiddelde snelheid: 71.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.6 km
Starthoogte: 651.0 m
Finishhoogte: 77.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 574 m
Totale score afstand: 304.0 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°00.774'N 6°13.441'E = 85° 60.3 km van vertrek
tijd: 13:04:15 UTC
alti: 1324 m
Finishpunt
pos.: 50°58.231'N 5°21.668'E = 270° 0.5 km van vertrek
tijd: 15:04:15 UTC
alti: 57 m
Grootste afstand in 2 uur: 181.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 90.9 km/h
Hoogteverlies: 1267 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 306.2 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: HORST NL 51°26.900'N 6°04.200'E 72.0 km 42°
punt 2: WEHEBACH 50°45.570'N 6°20.820'E 79.1 km 166°
punt 3: HORST NL 51°26.900'N 6°04.200'E 79.1 km 346°
punt 4: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E 63.9 km 215°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 12.1 km 266°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HASSELT KIEWIT @ 10:52:00 UTC, 1301 m
punt 1: HORST NL @ 12:32:17 UTC, 1216 m : 71.5 km 42.8 km/h
punt 2: WEHEBACH @ 13:27:09 UTC, 1625 m : 78.1 km 85.4 km/h
punt 3: HORST NL @ 14:22:17 UTC, 1122 m : 78.1 km 84.9 km/h
punt 4: AFRIT GENK OOST @ 14:59:35 UTC, 860 m : 62.9 km 101.1 km/h
finish: HASSELT KIEWIT @ 15:03:53 UTC, 141 m : 11.6 km 162.5 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 302.2 km
Duur van de proef: 04:11:53
Gemiddelde snelheid: 72.0 km/h
Start hoogte: 651 m
Hoogte passeren start: 1301 m
Hoogte passeren finish: 141 m
Hoogteverlies over proef: 510 m
Totale score afstand: 302.2 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 73.7 km
Been 1: 78.6 km
Been 2: 73.0 km
Totaal: 225.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:41:19 UTC
einde: 15:05:03 UTC
duur: 04:23:44
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 625 m @ 12:15:18 UTC
hoog punt: 1963 m @ 13:32:21 UTC
hoogtewinst: 1338 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:27:09 bearing 96.0°
Tweede punt: 14:22:25 bearing 60.5°
Totale hoek: -35.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 7091
| |||||||||||||||||||||