CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2023 -- Bert Jr. SCHMELZER -- 934,8 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 28/05/2023
Piloot: BERT SCHMELZER
Zweefvliegtuig: D-KSBT
Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: agj
Logger file: 2023-05-28-LXV-AGJ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:16:40
Duurvlucht : 03:13:10
Vrije vlucht : 254.6 km
Fasttrack : 105.2 kmh
Driehoek : 221.1 km
Hoogtewinst : 1137.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.237'N 5°22.174'E
tijd: 11:04:58 UTC
alti: -17 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.104'N 5°24.651'E = 61° 3.3 km van vertrek
tijd: 11:08:28 UTC
alti: 528 m
Landingspunt
pos.: 50°58.254'N 5°22.705'E = 87° 0.6 km van vertrek
tijd: 14:21:38 UTC
alti: -11 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 03:16:40
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°56.696'N 5°33.814'E @ 11:49:53 UTC, 1468 m
punt 1: 51°29.116'N 4°44.505'E @ 12:37:36 UTC, 653 m
punt 2: 51°11.652'N 5°15.634'E @ 13:15:51 UTC, 1525 m
punt 3: 51°15.750'N 5°45.686'E @ 13:35:48 UTC, 797 m
punt 4: 51°21.290'N 6°02.279'E @ 13:54:30 UTC, 983 m
punt 5: 51°10.939'N 5°36.002'E @ 14:11:56 UTC, 1015 m
Finish: 50°58.235'N 5°21.303'E @ 14:20:37 UTC, 109 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 83.1 km 317° @ 104.5 km/h
been 2: 48.5 km 132° @ 76.1 km/h
been 3: 35.8 km 78° @ 107.7 km/h
been 4: 21.8 km 62° @ 70.1 km/h
been 5: 36.1 km 238° @ 124.2 km/h
been 6: 29.1 km 216° @ 201.4 km/h
Afgelegde afstand: 254.6 km
Duur: 02:30:44
Gemiddelde snelheid: 101.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 13.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Starthoogte: 528.0 m
Finishhoogte: 109.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 419 m
Totale score afstand: 254.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°13.924'N 5°06.509'E = 328° 34.4 km van vertrek
tijd: 12:21:08 UTC
alti: 1463 m
Finishpunt
pos.: 50°58.218'N 5°22.093'E = 250° 0.1 km van vertrek
tijd: 14:21:08 UTC
alti: 12 m
Grootste afstand in 2 uur: 210.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 105.2 km/h
Hoogteverlies: 1451 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 253.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: MEER GRN 51°29.240'N 4°44.200'E 82.6 km 320°
punt 2: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E 52.3 km 129°
punt 3: MAASBREE 51°21.369'N 6°02.592'E 53.5 km 70°
punt 4: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 38.3 km 238°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 26.7 km 212°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 528 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 72.2 km
Been 1: 86.9 km
Been 2: 61.9 km
Totaal: 221.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:08:28 UTC
einde: 14:21:38 UTC
duur: 03:13:10
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 528 m @ 11:08:28 UTC
hoog punt: 1665 m @ 11:51:57 UTC
hoogtewinst: 1137 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:56:36 bearing 86.5°
Tweede punt: 12:37:34 bearing 15.3°
Totale hoek: -71.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 7290
| |||||||||||||||||||||