CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Bert Jr. SCHMELZER -- 1575,7 punten
303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/06/2023
Piloot: BERT SCHMELZER
Zweefvliegtuig: D-KSBT
Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: agj
Logger file: 2023-06-03-LXV-AGJ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:20:15
Duurvlucht : 05:16:37
Vrije vlucht : 425.5 km
Fasttrack : 118.5 kmh
Driehoek : 246.6 km
Hoogtewinst : 1469.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.237'N 5°22.180'E
tijd: 09:59:26 UTC
alti: -23 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.772'N 5°26.650'E = 79° 5.3 km van vertrek
tijd: 10:03:04 UTC
alti: 599 m
Landingspunt
pos.: 50°58.247'N 5°22.782'E = 88° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:19:41 UTC
alti: -12 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 05:20:15
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°57.659'N 5°23.693'E @ 10:11:53 UTC, 1143 m
punt 1: 51°23.654'N 6°09.106'E @ 12:12:11 UTC, 1087 m
punt 2: 50°38.022'N 6°14.497'E @ 13:03:08 UTC, 1558 m
punt 3: 50°15.153'N 5°43.815'E @ 13:26:29 UTC, 1474 m
punt 4: 50°39.664'N 6°14.990'E @ 14:02:42 UTC, 1855 m
punt 5: 51°23.672'N 6°09.171'E @ 14:44:29 UTC, 1022 m
Finish: 50°58.297'N 5°21.450'E @ 15:18:38 UTC, 91 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 71.6 km 47° @ 35.7 km/h
been 2: 84.8 km 176° @ 99.9 km/h
been 3: 55.8 km 221° @ 143.5 km/h
been 4: 58.5 km 39° @ 97.0 km/h
been 5: 81.9 km 355° @ 117.6 km/h
been 6: 72.8 km 230° @ 128.0 km/h
Afgelegde afstand: 425.5 km
Duur: 05:06:45
Gemiddelde snelheid: 83.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km
Starthoogte: 591.0 m
Finishhoogte: 91.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 500 m
Totale score afstand: 425.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°27.363'N 5°56.999'E = 144° 70.4 km van vertrek
tijd: 13:16:12 UTC
alti: 1957 m
Finishpunt
pos.: 50°58.785'N 5°25.108'E = 73° 3.6 km van vertrek
tijd: 15:16:12 UTC
alti: 255 m
Grootste afstand in 2 uur: 237.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 118.5 km/h
Hoogteverlies: 1702 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 391.8 km NIET GELDIG
Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27°
punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 38.1 km 53°
punt 3: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 70.3 km 173°
punt 4: BARAQUE FRAITURE 50°14.950'N 5°43.950'E 69.9 km 214°
punt 5: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 69.9 km 34°
punt 6: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 70.3 km 353°
finish: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 40.1 km 226°
landing: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 70.2 km
Been 1: 104.9 km
Been 2: 71.5 km
Totaal: 246.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:03:04 UTC
einde: 15:19:41 UTC
duur: 05:16:37
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 591 m @ 10:03:12 UTC
hoog punt: 2060 m @ 13:46:38 UTC
hoogtewinst: 1469 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:26:29 bearing 128.9°
Tweede punt: 14:44:37 bearing 64.1°
Totale hoek: -64.8°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 8346
| |||||||||||||||||||||