CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-05-2023 -- Koen VANDERPUTTEN -- 862,6 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 27/05/2023
Piloot: KOEN VANDERPUTTEN
Zweefvliegtuig: OO-ZVE
Toestel type: VENTUS 2CT 18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: err
Logger file: 2023-05-27-LXV-ERR-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:21:26
Duurvlucht : 04:16:52
Vrije vlucht : 232.7 km
Fasttrack : 79.3 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.229'N 5°22.144'E
tijd: 11:34:48 UTC
alti: -61 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.120'N 5°23.732'E = 48° 2.5 km van vertrek
tijd: 11:37:40 UTC
alti: 570 m
Landingspunt
pos.: 50°58.248'N 5°22.620'E = 86° 0.6 km van vertrek
tijd: 15:56:14 UTC
alti: -38 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 04:21:26
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 1.1 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.511'N 5°23.521'E @ 12:31:49 UTC, 1010 m
punt 1: 51°02.706'N 5°40.561'E @ 12:56:13 UTC, 780 m
punt 2: 51°16.771'N 5°56.091'E @ 13:35:39 UTC, 702 m
punt 3: 51°33.821'N 6°29.027'E @ 14:17:34 UTC, 580 m
punt 4: 51°23.500'N 6°07.826'E @ 14:40:50 UTC, 483 m
punt 5: 51°09.396'N 5°09.281'E @ 15:34:21 UTC, 771 m
Finish: 50°58.248'N 5°22.620'E @ 15:56:14 UTC, -38 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 21.4 km 69° @ 52.6 km/h
been 2: 31.7 km 35° @ 48.3 km/h
been 3: 49.6 km 50° @ 71.0 km/h
been 4: 31.1 km 232° @ 80.3 km/h
been 5: 72.9 km 249° @ 81.8 km/h
been 6: 25.9 km 143° @ 71.0 km/h
Afgelegde afstand: 232.7 km
Duur: 03:24:25
Gemiddelde snelheid: 68.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.6 km
Starthoogte: 305.0 m
Finishhoogte: -38.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 343 m
Totale score afstand: 232.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°18.880'N 6°00.975'E = 49° 59.3 km van vertrek
tijd: 13:42:59 UTC
alti: 950 m
Finishpunt
pos.: 51°04.252'N 5°15.372'E = 325° 13.7 km van vertrek
tijd: 15:42:59 UTC
alti: 452 m
Grootste afstand in 2 uur: 158.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 79.3 km/h
Hoogteverlies: 498 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 230.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: ALPEN 51°33.900'N 6°29.400'E 99.1 km 43°
punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 29.8 km 231°
punt 3: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 75.2 km 249°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.9 km 142°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 552 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:39:22 UTC
einde: 15:56:14 UTC
duur: 04:16:52
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 162 m @ 13:13:01 UTC
hoog punt: 1071 m @ 15:02:21 UTC
hoogtewinst: 909 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:11:09 bearing 86.3°
Tweede punt: 15:32:49 bearing 57.2°
Totale hoek: -29.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 15252
| |||||||||||||||||||||