CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Koen VANDERPUTTEN -- 1602,0 punten
303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/06/2023
Piloot: KOEN VANDERPUTTEN
Zweefvliegtuig: OO-ZVE
Toestel type: VENTUS 2CT 18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: err
Logger file: 2023-06-03-LXV-ERR-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:19:47
Duurvlucht : 05:16:29
Vrije vlucht : 425.4 km
Fasttrack : 119.1 kmh
Driehoek : 260.5 km
Hoogtewinst : 1478.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.237'N 5°22.139'E
tijd: 10:11:48 UTC
alti: -31 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.360'N 5°24.070'E = 47° 3.1 km van vertrek
tijd: 10:15:06 UTC
alti: 638 m
Landingspunt
pos.: 50°58.246'N 5°22.744'E = 89° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:31:35 UTC
alti: -19 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 05:19:47
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°56.798'N 5°23.894'E @ 11:10:11 UTC, 1349 m
punt 1: 51°23.644'N 6°09.119'E @ 12:13:08 UTC, 1026 m
punt 2: 50°42.274'N 6°16.383'E @ 12:57:41 UTC, 1722 m
punt 3: 50°15.129'N 5°43.906'E @ 13:24:52 UTC, 1725 m
punt 4: 50°46.226'N 6°16.611'E @ 14:01:42 UTC, 1508 m
punt 5: 51°23.656'N 6°09.145'E @ 14:50:49 UTC, 987 m
Finish: 50°58.314'N 5°21.111'E @ 15:30:24 UTC, 137 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 72.5 km 46° @ 69.1 km/h
been 2: 77.2 km 174° @ 103.9 km/h
been 3: 63.3 km 217° @ 139.8 km/h
been 4: 69.4 km 34° @ 113.1 km/h
been 5: 69.9 km 353° @ 85.4 km/h
been 6: 73.1 km 230° @ 110.8 km/h
Afgelegde afstand: 425.4 km
Duur: 04:20:13
Gemiddelde snelheid: 98.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km
Starthoogte: 456.0 m
Finishhoogte: 137.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 319 m
Totale score afstand: 425.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°21.428'N 6°06.639'E = 50° 67.4 km van vertrek
tijd: 12:16:45 UTC
alti: 1187 m
Finishpunt
pos.: 51°03.179'N 6°11.921'E = 81° 58.9 km van vertrek
tijd: 14:16:45 UTC
alti: 665 m
Grootste afstand in 2 uur: 238.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 119.1 km/h
Hoogteverlies: 522 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 391.8 km NIET GELDIG
Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27°
punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 38.1 km 53°
punt 3: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 70.3 km 173°
punt 4: BARAQUE FRAITURE 50°14.950'N 5°43.950'E 69.9 km 214°
punt 5: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 69.9 km 34°
punt 6: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 70.3 km 353°
finish: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 40.1 km 226°
landing: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 113.8 km
Been 1: 72.9 km
Been 2: 73.7 km
Totaal: 260.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:15:06 UTC
einde: 15:31:35 UTC
duur: 05:16:29
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 456 m @ 10:27:36 UTC
hoog punt: 1934 m @ 13:42:26 UTC
hoogtewinst: 1478 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:24:51 bearing 128.9°
Tweede punt: 14:50:53 bearing 64.1°
Totale hoek: -64.8°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 8141
| |||||||||||||||||||||