CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-06-2023 -- Peter BERTELS & ROBI STRUYF -- 723,0 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 02/06/2023
Piloot: PETER BERTELS
Zweefvliegtuig: OO-KDB
Toestel type: JANUS CT Klasse: NKN
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: d6p
Logger file: 2023-06-02-NAV-D6P-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 463
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:38:04
Duurvlucht : 03:32:37
Vrije vlucht : 178.9 km
Fasttrack : 80.3 kmh
Driehoek : 119.6 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.231'N 5°22.104'E
tijd: 11:16:30 UTC
alti: -29 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.365'N 5°24.371'E = 85° 2.7 km van vertrek
tijd: 11:21:01 UTC
alti: 568 m
Landingspunt
pos.: 50°58.235'N 5°22.590'E = 89° 0.6 km van vertrek
tijd: 14:54:34 UTC
alti: -16 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 03:38:04
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 0.6 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°57.279'N 5°23.140'E @ 11:24:51 UTC, 591 m
punt 1: 51°01.247'N 5°43.374'E @ 12:54:43 UTC, 772 m
punt 2: 51°22.137'N 5°48.035'E @ 13:29:08 UTC, 819 m
punt 3: 51°23.217'N 6°17.011'E @ 13:55:23 UTC, 202 m
punt 4: 51°01.957'N 5°40.293'E @ 14:43:00 UTC, 1016 m
Finish: 50°58.737'N 5°21.186'E @ 14:52:05 UTC, 188 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 24.8 km 73° @ 16.6 km/h
been 2: 39.1 km 8° @ 68.2 km/h
been 3: 33.7 km 86° @ 77.0 km/h
been 4: 58.2 km 227° @ 73.3 km/h
been 5: 23.1 km 255° @ 152.8 km/h
Afgelegde afstand: 178.9 km
Duur: 03:27:14
Gemiddelde snelheid: 51.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.4 km
Starthoogte: 539.0 m
Finishhoogte: 188.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 351 m
Totale score afstand: 178.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°01.218'N 5°39.775'E = 75° 21.4 km van vertrek
tijd: 12:52:43 UTC
alti: 912 m
Finishpunt
pos.: 50°58.240'N 5°22.879'E = 89° 0.9 km van vertrek
tijd: 14:52:43 UTC
alti: 23 m
Grootste afstand in 2 uur: 160.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 80.3 km/h
Hoogteverlies: 889 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 154.8 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E
punt 1: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 17.8 km 72°
punt 2: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 36.2 km 19°
punt 3: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 19.7 km 72°
punt 4: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 19.7 km 253°
punt 5: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 36.2 km 199°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.3 km 253°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 33.5 km
Been 1: 33.5 km
Been 2: 52.6 km
Totaal: 119.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:21:57 UTC
einde: 14:54:34 UTC
duur: 03:32:37
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 180 m @ 13:55:06 UTC
hoog punt: 1136 m @ 14:37:02 UTC
hoogtewinst: 956 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:46:50 bearing 86.3°
Tweede punt: 13:29:09 bearing 60.0°
Totale hoek: -26.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 9379
| |||||||||||||||||||||