CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-06-2023 -- Geert DE PALMENAER -- 726,1 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 02/06/2023
Piloot: GEERT DE PALMENAER
Zweefvliegtuig: D-5231
Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: pu3
Logger file: 2023-06-02-LXV-PU3-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 359
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:40:37
Duurvlucht : 03:38:02
Vrije vlucht : 188.2 km
Fasttrack : 82.4 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.239'N 5°22.151'E
tijd: 10:48:53 UTC
alti: -32 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.396'N 5°25.222'E = 59° 4.2 km van vertrek
tijd: 10:51:28 UTC
alti: 599 m
Landingspunt
pos.: 50°58.246'N 5°22.672'E = 89° 0.6 km van vertrek
tijd: 14:29:30 UTC
alti: -23 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 03:40:37
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°58.106'N 5°23.781'E @ 11:01:33 UTC, 955 m
punt 1: 51°01.734'N 5°40.911'E @ 12:26:25 UTC, 1066 m
punt 2: 51°19.244'N 5°50.834'E @ 12:48:23 UTC, 758 m
punt 3: 51°25.014'N 6°24.176'E @ 13:29:10 UTC, 600 m
punt 4: 51°22.262'N 5°57.870'E @ 13:51:31 UTC, 762 m
Finish: 50°58.226'N 5°21.458'E @ 14:28:38 UTC, 93 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 21.1 km 71° @ 14.9 km/h
been 2: 34.5 km 19° @ 94.1 km/h
been 3: 40.1 km 74° @ 59.1 km/h
been 4: 30.9 km 261° @ 83.1 km/h
been 5: 61.5 km 224° @ 99.5 km/h
Afgelegde afstand: 188.2 km
Duur: 03:27:05
Gemiddelde snelheid: 54.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km
Starthoogte: 550.0 m
Finishhoogte: 93.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 457 m
Totale score afstand: 188.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°01.628'N 5°40.356'E = 73° 22.2 km van vertrek
tijd: 12:25:34 UTC
alti: 1084 m
Finishpunt
pos.: 50°59.019'N 5°24.117'E = 58° 2.7 km van vertrek
tijd: 14:25:34 UTC
alti: 510 m
Grootste afstand in 2 uur: 164.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 82.4 km/h
Hoogteverlies: 574 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 197.4 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E
punt 1: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 17.8 km 72°
punt 2: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 36.2 km 19°
punt 3: SEVELEN 51°29.350'N 6°25.650'E 41.0 km 67°
punt 4: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 41.0 km 247°
punt 5: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 36.2 km 199°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.3 km 253°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:51:28 UTC
einde: 14:29:30 UTC
duur: 03:38:02
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 517 m @ 13:28:37 UTC
hoog punt: 1089 m @ 14:11:28 UTC
hoogtewinst: 572 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:03:24 bearing 86.1°
Tweede punt: 13:51:28 bearing 62.6°
Totale hoek: -23.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 10991
| |||||||||||||||||||||