CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Geert DE PALMENAER -- 1450,8 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/06/2023
Piloot: GEERT DE PALMENAER
Zweefvliegtuig: D-5231
Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: pu3
Logger file: 2023-06-03-LXV-PU3-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 420
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:04:15
Duurvlucht : 05:00:42
Vrije vlucht : 373.8 km
Fasttrack : 97.4 kmh
Driehoek : 260.4 km
Hoogtewinst : 1397.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.237'N 5°22.112'E
tijd: 10:20:50 UTC
alti: -21 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.151'N 5°23.487'E = 43° 2.3 km van vertrek
tijd: 10:24:23 UTC
alti: 625 m
Landingspunt
pos.: 50°58.244'N 5°22.634'E = 89° 0.6 km van vertrek
tijd: 15:25:05 UTC
alti: -10 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 05:04:15
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°57.934'N 5°21.853'E @ 10:30:24 UTC, 1133 m
punt 1: 51°23.673'N 6°09.154'E @ 12:11:09 UTC, 1194 m
punt 2: 50°45.495'N 6°16.916'E @ 12:57:43 UTC, 1479 m
punt 3: 50°24.899'N 6°00.741'E @ 13:23:19 UTC, 1857 m
punt 4: 50°41.338'N 6°15.133'E @ 13:46:00 UTC, 1678 m
punt 5: 51°23.732'N 6°09.230'E @ 14:43:06 UTC, 1226 m
Finish: 50°58.350'N 5°21.263'E @ 15:22:50 UTC, 151 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 72.9 km 49° @ 43.4 km/h
been 2: 71.4 km 173° @ 92.0 km/h
been 3: 42.7 km 207° @ 100.1 km/h
been 4: 34.9 km 29° @ 92.3 km/h
been 5: 78.9 km 355° @ 82.9 km/h
been 6: 73.1 km 230° @ 110.3 km/h
Afgelegde afstand: 373.8 km
Duur: 04:52:26
Gemiddelde snelheid: 76.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Starthoogte: 609.0 m
Finishhoogte: 151.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 458 m
Totale score afstand: 373.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°22.092'N 6°04.560'E = 48° 66.4 km van vertrek
tijd: 12:08:34 UTC
alti: 1394 m
Finishpunt
pos.: 51°02.765'N 6°13.035'E = 82° 60.2 km van vertrek
tijd: 14:08:34 UTC
alti: 1076 m
Grootste afstand in 2 uur: 194.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 97.4 km/h
Hoogteverlies: 318 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 370.8 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 69.6 km 40°
punt 2: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 70.3 km 173°
punt 3: MALMEDY 50°25.250'N 6°00.580'E 43.4 km 206°
punt 4: AKEN TV-MAST 50°46.700'N 6°14.600'E 43.1 km 22°
punt 5: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 69.1 km 355°
punt 6: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E 63.2 km 222°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 12.1 km 266°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 109.5 km
Been 1: 72.9 km
Been 2: 78.0 km
Totaal: 260.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:24:23 UTC
einde: 15:25:05 UTC
duur: 05:00:42
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 609 m @ 10:25:41 UTC
hoog punt: 2006 m @ 13:27:45 UTC
hoogtewinst: 1397 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:23:19 bearing 116.1°
Tweede punt: 14:43:15 bearing 64.0°
Totale hoek: -52.0°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 7490
| |||||||||||||||||||||