CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 1503,2 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/06/2023
Piloot: MICHIEL VAN DEN BCRNE
Zweefvliegtuig: D8505
Toestel type: LS 6 Klasse: 15M
Logger type: LX Navigation s/n: gt1
Logger file: 2023-06-03-LXN-GT1-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:57:12
Duurvlucht : 04:54:31
Vrije vlucht : 372.8 km
Fasttrack : 97.6 kmh
Driehoek : 255.6 km
Hoogtewinst : 1687.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.231'N 5°22.107'E
tijd: 10:19:50 UTC
alti: -17 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.233'N 5°24.582'E = 57° 3.4 km van vertrek
tijd: 10:22:31 UTC
alti: 599 m
Landingspunt
pos.: 50°58.254'N 5°22.668'E = 86° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:17:02 UTC
alti: -7 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 04:57:12
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.042'N 5°22.669'E @ 10:52:10 UTC, 1388 m
punt 1: 51°23.713'N 6°09.051'E @ 12:05:24 UTC, 1123 m
punt 2: 50°50.062'N 6°18.947'E @ 12:45:30 UTC, 1173 m
punt 3: 50°25.384'N 6°00.436'E @ 13:13:59 UTC, 1491 m
punt 4: 50°50.442'N 6°18.996'E @ 13:47:56 UTC, 1132 m
punt 5: 51°23.614'N 6°09.389'E @ 14:36:23 UTC, 804 m
Finish: 50°58.299'N 5°21.695'E @ 15:16:14 UTC, 90 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 72.0 km 48° @ 59.0 km/h
been 2: 63.5 km 169° @ 94.9 km/h
been 3: 50.7 km 206° @ 106.8 km/h
been 4: 51.4 km 25° @ 90.8 km/h
been 5: 62.5 km 350° @ 77.4 km/h
been 6: 72.7 km 230° @ 109.5 km/h
Afgelegde afstand: 372.8 km
Duur: 04:24:04
Gemiddelde snelheid: 84.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km
Starthoogte: 301.0 m
Finishhoogte: 90.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 211 m
Totale score afstand: 372.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°17.868'N 5°57.710'E = 48° 55.2 km van vertrek
tijd: 11:53:57 UTC
alti: 1545 m
Finishpunt
pos.: 50°57.037'N 6°16.833'E = 92° 64.1 km van vertrek
tijd: 13:53:57 UTC
alti: 816 m
Grootste afstand in 2 uur: 195.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 97.6 km/h
Hoogteverlies: 729 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 370.8 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GEN 50°55.409'N 5°30.379'E
punt 1: VENLO BR 51°23.829'N 6°09.340'E 69.6 km 40°
punt 2: STOLBERG 50°46.232'N 6°16.916'E 70.3 km 173°
punt 3: MALMEDY 50°25.249'N 6°00.580'E 43.4 km 206°
punt 4: AKEN TV- 50°46.700'N 6°14.599'E 43.1 km 22°
punt 5: VENLO BR 51°23.829'N 6°09.340'E 69.1 km 355°
punt 6: AFRIT GE 50°58.641'N 5°32.851'E 63.2 km 222°
finish: HASSELT 50°58.199'N 5°22.499'E 12.1 km 266°
landing: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 75.2 km
Been 1: 108.4 km
Been 2: 72.0 km
Totaal: 255.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:22:31 UTC
einde: 15:17:02 UTC
duur: 04:54:31
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 301 m @ 10:41:39 UTC
hoog punt: 1988 m @ 13:03:56 UTC
hoogtewinst: 1687 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:04:58 bearing 64.0°
Tweede punt: 13:13:59 bearing 115.8°
Totale hoek: 51.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5632
| |||||||||||||||||||||