22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 1503,2 punten
![]() ![]()
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 03/06/2023 Piloot: MICHIEL VAN DEN BCRNE Zweefvliegtuig: D8505 Toestel type: LS 6 Klasse: 15M Logger type: LX Navigation s/n: gt1 Logger file: 2023-06-03-LXN-GT1-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:57:12 Duurvlucht : 04:54:31 Vrije vlucht : 372.8 km Fasttrack : 97.6 kmh Driehoek : 255.6 km Hoogtewinst : 1687.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.231'N 5°22.107'E tijd: 10:19:50 UTC alti: -17 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.233'N 5°24.582'E = 57° 3.4 km van vertrek tijd: 10:22:31 UTC alti: 599 m Landingspunt pos.: 50°58.254'N 5°22.668'E = 86° 0.7 km van vertrek tijd: 15:17:02 UTC alti: -7 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 04:57:12 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.042'N 5°22.669'E @ 10:52:10 UTC, 1388 m punt 1: 51°23.713'N 6°09.051'E @ 12:05:24 UTC, 1123 m punt 2: 50°50.062'N 6°18.947'E @ 12:45:30 UTC, 1173 m punt 3: 50°25.384'N 6°00.436'E @ 13:13:59 UTC, 1491 m punt 4: 50°50.442'N 6°18.996'E @ 13:47:56 UTC, 1132 m punt 5: 51°23.614'N 6°09.389'E @ 14:36:23 UTC, 804 m Finish: 50°58.299'N 5°21.695'E @ 15:16:14 UTC, 90 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 72.0 km 48° @ 59.0 km/h been 2: 63.5 km 169° @ 94.9 km/h been 3: 50.7 km 206° @ 106.8 km/h been 4: 51.4 km 25° @ 90.8 km/h been 5: 62.5 km 350° @ 77.4 km/h been 6: 72.7 km 230° @ 109.5 km/h Afgelegde afstand: 372.8 km Duur: 04:24:04 Gemiddelde snelheid: 84.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km Starthoogte: 301.0 m Finishhoogte: 90.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 211 m Totale score afstand: 372.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°17.868'N 5°57.710'E = 48° 55.2 km van vertrek tijd: 11:53:57 UTC alti: 1545 m Finishpunt pos.: 50°57.037'N 6°16.833'E = 92° 64.1 km van vertrek tijd: 13:53:57 UTC alti: 816 m Grootste afstand in 2 uur: 195.1 km Beste snelheid in 2 uur: 97.6 km/h Hoogteverlies: 729 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 370.8 km NIET GELDIG Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GEN 50°55.409'N 5°30.379'E punt 1: VENLO BR 51°23.829'N 6°09.340'E 69.6 km 40° punt 2: STOLBERG 50°46.232'N 6°16.916'E 70.3 km 173° punt 3: MALMEDY 50°25.249'N 6°00.580'E 43.4 km 206° punt 4: AKEN TV- 50°46.700'N 6°14.599'E 43.1 km 22° punt 5: VENLO BR 51°23.829'N 6°09.340'E 69.1 km 355° punt 6: AFRIT GE 50°58.641'N 5°32.851'E 63.2 km 222° finish: HASSELT 50°58.199'N 5°22.499'E 12.1 km 266° landing: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 75.2 km Been 1: 108.4 km Been 2: 72.0 km Totaal: 255.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:22:31 UTC einde: 15:17:02 UTC duur: 04:54:31 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 301 m @ 10:41:39 UTC hoog punt: 1988 m @ 13:03:56 UTC hoogtewinst: 1687 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:04:58 bearing 64.0° Tweede punt: 13:13:59 bearing 115.8° Totale hoek: 51.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5632
| |||||||||||||||||||||