CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-06-2023 -- Jonas RAEYMAEKERS -- 1633,6 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 10/06/2023
Piloot: JONAS RAEYMAEKERS
Zweefvliegtuig: D-4528
Toestel type: ASW 19 Klasse: CLUB
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: l19
Logger file: 2023-06-10-LXV-L19-01.IGC
Motor detectie: ENL + MOP
MOP sensor:
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:58:26
Duurvlucht : 05:55:16
Vrije vlucht : 408.4 km
Fasttrack : 86.3 kmh
Opgegeven proef: 337.5 km
Driehoek : 106.1 km
Hoogtewinst : 1730.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.563'N 4°57.089'E
tijd: 10:53:21 UTC
alti: 8 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°24.610'N 4°58.241'E = 34° 2.4 km van vertrek
tijd: 10:56:31 UTC
alti: 454 m
Landingspunt
pos.: 51°23.493'N 4°56.790'E = 249° 0.4 km van vertrek
tijd: 16:51:47 UTC
alti: 16 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 05:58:26
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°25.118'N 4°52.544'E @ 11:30:20 UTC, 1920 m
punt 1: 50°56.727'N 5°35.801'E @ 12:33:48 UTC, 1589 m
punt 2: 51°34.593'N 4°38.320'E @ 13:32:34 UTC, 1541 m
punt 3: 51°05.166'N 5°41.864'E @ 15:00:35 UTC, 1373 m
punt 4: 51°30.103'N 4°41.038'E @ 15:51:19 UTC, 1320 m
punt 5: 51°16.811'N 5°09.742'E @ 16:36:38 UTC, 1367 m
Finish: 51°24.055'N 4°55.962'E @ 16:45:22 UTC, 637 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 72.9 km 136° @ 68.9 km/h
been 2: 97.0 km 317° @ 99.0 km/h
been 3: 91.8 km 126° @ 62.6 km/h
been 4: 84.5 km 304° @ 99.9 km/h
been 5: 41.4 km 126° @ 54.9 km/h
been 6: 20.9 km 310° @ 143.5 km/h
Afgelegde afstand: 408.4 km
Duur: 05:15:02
Gemiddelde snelheid: 77.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.6 km
Starthoogte: 454.0 m
Finishhoogte: 637.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -183 m
Totale score afstand: 408.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°15.795'N 4°58.244'E = 175° 14.5 km van vertrek
tijd: 11:47:53 UTC
alti: 1808 m
Finishpunt
pos.: 51°26.402'N 4°48.730'E = 299° 11.0 km van vertrek
tijd: 13:47:53 UTC
alti: 869 m
Grootste afstand in 2 uur: 172.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 86.3 km/h
Hoogteverlies: 939 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 510.2 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E
punt 1: ZUTENDAAL AERO 50°56.950'N 5°35.550'E 68.0 km 135°
punt 2: ETTEN-LEUR 51°34.196'N 4°38.393'E 95.9 km 317°
punt 3: NEEROETERN 51°05.321'N 5°41.585'E 90.9 km 126°
punt 4: ETTEN-LEUR 51°34.196'N 4°38.393'E 90.9 km 307°
punt 5: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 95.9 km 128°
finish: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 68.7 km 304°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: WEELDE 07 @ 11:32:24 UTC, 1712 m
punt 1: ZUTENDAAL AERO @ 12:33:45 UTC, 1592 m : 68.0 km 66.5 km/h
punt 2: ETTEN-LEUR @ 13:32:26 UTC, 1527 m : 95.9 km 98.0 km/h
punt 3: NEEROETERN @ 15:00:40 UTC, 1372 m : 90.9 km 61.8 km/h
punt 4: ETTEN-LEUR niet gerond
afbreekpunt: 51°30.130'N 4°41.088'E @ 15:51:22 UTC, 1316 m : 82.7 km 97.9 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 337.5 km
Duur van de proef: 04:18:58
Gemiddelde snelheid: 78.2 km/h
Start hoogte: 454 m
Hoogte passeren start: 1712 m
Hoogte aan break-punt: 1316 m
Hoogteverlies over proef: -862 m
Totale score afstand: 337.5 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 46.7 km
Been 1: 29.7 km
Been 2: 29.7 km
Totaal: 106.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:56:31 UTC
einde: 16:51:47 UTC
duur: 05:55:16
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 454 m @ 10:56:31 UTC
hoog punt: 2184 m @ 12:17:10 UTC
hoogtewinst: 1730 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:33:54 bearing 86.0°
Tweede punt: 13:32:29 bearing 8.0°
Totale hoek: -78.0°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 10092
| |||||||||||||||||||||