CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-06-2023 -- André RUYMEN -- 1569,6 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 10/06/2023
Piloot: ANDRE RUYMEN
Zweefvliegtuig: D-KMJR
Toestel type: VENTUS2/18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 7gv
Logger file: 2023-06-10-LXV-7GV-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:34:05
Duurvlucht : 05:28:26
Vrije vlucht : 394.3 km
Fasttrack : 98.0 kmh
Opgegeven proef: 376.7 km
Driehoek : 292.0 km
Hoogtewinst : 1616.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.771'N 4°57.122'E
tijd: 10:36:20 UTC
alti: 33 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°46.626'N 4°59.129'E = 97° 2.4 km van vertrek
tijd: 10:41:59 UTC
alti: 575 m
Landingspunt
pos.: 50°46.886'N 4°57.420'E = 59° 0.4 km van vertrek
tijd: 16:10:25 UTC
alti: 43 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 05:34:05
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°48.126'N 4°55.971'E @ 11:08:54 UTC, 941 m
punt 1: 50°09.135'N 5°13.383'E @ 12:09:33 UTC, 1610 m
punt 2: 50°23.872'N 5°52.558'E @ 13:06:42 UTC, 1891 m
punt 3: 49°46.583'N 5°01.722'E @ 13:58:34 UTC, 2035 m
punt 4: 50°00.662'N 5°41.917'E @ 14:33:33 UTC, 1411 m
punt 5: 50°16.039'N 5°01.584'E @ 15:12:44 UTC, 1572 m
Finish: 50°49.631'N 4°56.805'E @ 15:52:16 UTC, 521 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 75.2 km 164° @ 74.4 km/h
been 2: 54.0 km 59° @ 56.7 km/h
been 3: 92.0 km 222° @ 106.4 km/h
been 4: 54.8 km 61° @ 93.9 km/h
been 5: 55.9 km 301° @ 85.6 km/h
been 6: 62.5 km 355° @ 94.9 km/h
Afgelegde afstand: 394.3 km
Duur: 04:43:22
Gemiddelde snelheid: 83.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 5.3 km
Starthoogte: 436.0 m
Finishhoogte: 521.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -85 m
Totale score afstand: 394.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°10.013'N 5°41.104'E = 142° 85.7 km van vertrek
tijd: 13:22:35 UTC
alti: 1904 m
Finishpunt
pos.: 50°27.513'N 5°01.677'E = 171° 36.1 km van vertrek
tijd: 15:22:35 UTC
alti: 1202 m
Grootste afstand in 2 uur: 196.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 98.0 km/h
Hoogteverlies: 702 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 376.7 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 1GOET 50°46.950'N 4°57.450'E
punt 1: 10ROF 50°09.450'N 5°13.280'E 72.0 km 165°
punt 2: 10COO 50°23.590'N 5°52.620'E 53.6 km 60°
punt 3: 10BOU 49°47.620'N 5°03.870'E 88.5 km 221°
punt 4: 10BAS 50°00.120'N 5°41.030'E 50.2 km 62°
punt 5: 10CIN 50°16.050'N 5°02.230'E 54.9 km 303°
finish: 1GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 57.6 km 354°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 1GOET @ 11:14:46 UTC, 1384 m
punt 1: 10ROF @ 12:09:26 UTC, 1609 m : 72.0 km 79.0 km/h
punt 2: 10COO @ 13:06:33 UTC, 1877 m : 53.6 km 56.3 km/h
punt 3: 10BOU @ 13:56:59 UTC, 1858 m : 88.5 km 105.2 km/h
punt 4: 10BAS @ 14:33:10 UTC, 1368 m : 50.2 km 83.2 km/h
punt 5: 10CIN @ 15:12:37 UTC, 1583 m : 54.9 km 83.4 km/h
finish: 1GOET @ 15:45:27 UTC, 658 m : 57.6 km 105.2 km/h
Proef GELUKT
Afgelegde afstand: 376.7 km
Duur van de proef: 04:30:41
Gemiddelde snelheid: 83.5 km/h
Start hoogte: 436 m
Hoogte passeren start: 1384 m
Hoogte passeren finish: 658 m
Hoogteverlies over proef: -222 m
Totale score afstand: 376.7 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 90.6 km
Been 1: 117.1 km
Been 2: 84.4 km
Totaal: 292.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:41:59 UTC
einde: 16:10:25 UTC
duur: 05:28:26
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 436 m @ 10:53:25 UTC
hoog punt: 2052 m @ 12:37:56 UTC
hoogtewinst: 1616 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:58:36 bearing 162.6°
Tweede punt: 15:52:18 bearing 104.1°
Totale hoek: -58.6°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 9189
| |||||||||||||||||||||