CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-06-2023 -- Nathan HILLAERT -- 1526,2 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 10/06/2023
Piloot: NATHAN HILLAERT
Zweefvliegtuig: OO-ZPP
Toestel type: ASW 15 Klasse: STANDAARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: hm8
Logger file: 2023-06-10-NAV-HM8-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:38:34
Duurvlucht : 06:37:51
Vrije vlucht : 370.1 km
Fasttrack : 79.2 kmh
Opgegeven proef: 148.3 km
Hoogtewinst : 2010.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.583'N 4°57.071'E
tijd: 10:28:59 UTC
alti: 6 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.808'N 4°57.866'E = 66° 1.0 km van vertrek
tijd: 10:29:42 UTC
alti: 542 m
Landingspunt
pos.: 51°23.541'N 4°56.964'E = 238° 0.1 km van vertrek
tijd: 17:07:33 UTC
alti: 21 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 06:38:34
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°23.496'N 4°52.921'E @ 10:42:52 UTC, 1257 m
punt 1: 51°00.950'N 5°18.382'E @ 12:03:55 UTC, 1600 m
punt 2: 50°50.612'N 6°06.990'E @ 13:09:02 UTC, 1441 m
punt 3: 50°27.429'N 6°28.088'E @ 14:05:07 UTC, 1923 m
punt 4: 51°20.215'N 4°45.896'E @ 16:08:11 UTC, 2007 m
punt 5: 51°14.281'N 5°01.009'E @ 16:21:06 UTC, 1084 m
Finish: 51°32.062'N 4°55.351'E @ 16:55:54 UTC, 1023 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 51.3 km 145° @ 37.9 km/h
been 2: 60.1 km 108° @ 55.4 km/h
been 3: 49.7 km 150° @ 53.1 km/h
been 4: 154.7 km 310° @ 75.4 km/h
been 5: 20.7 km 122° @ 96.3 km/h
been 6: 33.6 km 349° @ 58.0 km/h
Afgelegde afstand: 370.1 km
Duur: 06:13:02
Gemiddelde snelheid: 59.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 15.8 km
Starthoogte: 515.0 m
Finishhoogte: 1023.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -508 m
Totale score afstand: 370.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°30.802'N 6°23.861'E = 133° 141.1 km van vertrek
tijd: 14:14:01 UTC
alti: 2247 m
Finishpunt
pos.: 51°17.123'N 4°54.555'E = 194° 12.3 km van vertrek
tijd: 16:14:01 UTC
alti: 1420 m
Grootste afstand in 2 uur: 158.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 79.2 km/h
Hoogteverlies: 827 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 367.1 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E
punt 1: NURBURGRING 50°20.530'N 6°55.780'E 183.6 km 128°
finish: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 183.6 km 310°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: WEELDE 07 @ 10:44:19 UTC, 1143 m
punt 1: NURBURGRING niet gerond
afbreekpunt: 50°27.437'N 6°28.099'E @ 14:05:08 UTC, 1926 m : 148.3 km 44.3 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 148.3 km
Duur van de proef: 03:20:49
Gemiddelde snelheid: 44.3 km/h
Start hoogte: 515 m
Hoogte passeren start: 1143 m
Hoogte aan break-punt: 1926 m
Hoogteverlies over proef: -1411 m
Totale score afstand: 148.3 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 26.5 km
Been 1: 26.5 km
Been 2: 41.6 km
Totaal: 94.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:29:42 UTC
einde: 17:07:33 UTC
duur: 06:37:51
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 515 m @ 10:32:12 UTC
hoog punt: 2525 m @ 14:42:29 UTC
hoogtewinst: 2010 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 14:09:29 bearing 108.8°
Tweede punt: 16:08:10 bearing 21.9°
Totale hoek: -86.9°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 11121
| |||||||||||||||||||||