CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef11-06-2023 -- Joris GERNAEY & KOEN WOUTERS -- 2067,3 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 11/06/2023
Piloot: JORIS GERNAEY
Zweefvliegtuig: PH-1615
Toestel type: NIMBUS 4DT Klasse: OPEN
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ae5
Logger file: 2023-06-11-LXV-AE5-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 07:14:46
Duurvlucht : 07:12:33
Vrije vlucht : 635.7 km
Fasttrack : 113.5 kmh
Opgegeven proef: 385.1 km
Driehoek : 141.4 km
Hoogtewinst : 1994.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EHZZ Terlet BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 52°03.096'N 5°55.235'E
tijd: 10:25:10 UTC
alti: 36 m
Ontkoppelpunt
pos.: 52°02.789'N 5°56.048'E = 122° 1.1 km van vertrek
tijd: 10:26:00 UTC
alti: 441 m
Landingspunt
pos.: 52°03.075'N 5°55.360'E = 105° 0.1 km van vertrek
tijd: 17:39:56 UTC
alti: 46 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 07:14:46
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 0.8 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 52°03.165'N 5°51.189'E @ 10:36:17 UTC, 869 m
punt 1: 51°55.751'N 8°39.577'E @ 13:08:55 UTC, 1397 m
punt 2: 51°48.408'N 6°59.242'E @ 14:08:29 UTC, 1413 m
punt 3: 51°58.222'N 7°55.774'E @ 15:12:45 UTC, 2136 m
punt 4: 51°52.570'N 8°10.838'E @ 15:25:04 UTC, 2184 m
punt 5: 52°07.173'N 5°22.507'E @ 17:04:39 UTC, 1397 m
Finish: 52°01.619'N 6°00.224'E @ 17:33:24 UTC, 701 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 193.3 km 93° @ 76.0 km/h
been 2: 116.0 km 264° @ 116.8 km/h
been 3: 67.4 km 74° @ 62.9 km/h
been 4: 20.2 km 121° @ 98.4 km/h
been 5: 194.6 km 279° @ 117.2 km/h
been 6: 44.3 km 103° @ 92.5 km/h
Afgelegde afstand: 635.7 km
Duur: 06:57:07
Gemiddelde snelheid: 91.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.3 km
Starthoogte: 394.0 m
Finishhoogte: 701.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -307 m
Totale score afstand: 635.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°57.900'N 7°56.180'E = 93° 138.7 km van vertrek
tijd: 15:11:13 UTC
alti: 1992 m
Finishpunt
pos.: 52°04.379'N 5°31.548'E = 275° 27.2 km van vertrek
tijd: 17:11:13 UTC
alti: 1246 m
Grootste afstand in 2 uur: 227.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 113.5 km/h
Hoogteverlies: 746 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 608.8 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: KONINGSWEG A50 A 52°02.317'N 5°55.867'E
punt 1: OERLINGHAUSEN 51°55.950'N 8°39.717'E 188.0 km 93°
punt 2: REKEN A31 BAB035 51°48.467'N 6°59.017'E 116.4 km 264°
punt 3: OERLINGHAUSEN 51°55.950'N 8°39.717'E 116.4 km 82°
finish: KONINGSWEG A50 A 52°02.317'N 5°55.867'E 188.0 km 275°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: KONINGSWEG A50 A @ 10:55:10 UTC, 1431 m
punt 1: OERLINGHAUSEN @ 13:08:58 UTC, 1390 m : 187.5 km 84.1 km/h
punt 2: REKEN A31 BAB035 @ 14:08:32 UTC, 1413 m : 115.4 km 116.3 km/h
punt 3: OERLINGHAUSEN niet gerond
afbreekpunt: 51°52.614'N 8°10.851'E @ 15:25:07 UTC, 2189 m : 82.2 km 64.4 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 385.1 km
Duur van de proef: 04:29:57
Gemiddelde snelheid: 85.6 km/h
Start hoogte: 394 m
Hoogte passeren start: 1431 m
Hoogte aan break-punt: 2189 m
Hoogteverlies over proef: -1795 m
Totale score afstand: 385.1 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 39.6 km
Been 1: 62.2 km
Been 2: 39.6 km
Totaal: 141.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:27:23 UTC
einde: 17:39:56 UTC
duur: 07:12:33
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 394 m @ 10:28:13 UTC
hoog punt: 2388 m @ 14:20:54 UTC
hoogtewinst: 1994 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 11846
| |||||||||||||||||||||