CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef11-06-2023 -- Daan SPRUYT -- 1703,0 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 11/06/2023
Piloot: DAAN SPRUYT
Zweefvliegtuig: D-9806
Toestel type: ASG-29 (15M) Klasse: 15M
Logger type: Flarm s/n: a36
Logger file: 2023-06-11-FLA-A36-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:08:05
Duurvlucht : 05:02:36
Vrije vlucht : 489.6 km
Fasttrack : 117.6 kmh
Driehoek : 246.7 km
Hoogtewinst : 1674.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°45.430'N 3°51.961'E
tijd: 10:00:56 UTC
alti: -7 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°40.879'N 3°45.313'E = 223° 11.5 km van vertrek
tijd: 10:06:25 UTC
alti: 764 m
Landingspunt
pos.: 50°27.482'N 3°49.203'E = 186° 33.4 km van vertrek
tijd: 15:09:01 UTC
alti: 5 m
Afstand take-off tot landing: 33.4
Totale vluchtduur: 05:08:05
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°40.879'N 3°45.313'E @ 10:06:25 UTC, 764 m
punt 1: 50°31.193'N 3°37.689'E @ 10:28:01 UTC, 829 m
punt 2: 50°02.420'N 4°17.480'E @ 11:22:57 UTC, 1885 m
punt 3: 50°16.928'N 6°21.987'E @ 12:56:41 UTC, 1981 m
punt 4: 50°20.307'N 6°01.092'E @ 13:06:01 UTC, 1738 m
punt 5: 49°44.334'N 4°28.507'E @ 14:18:25 UTC, 1749 m
Finish: 50°27.733'N 3°49.653'E @ 15:07:57 UTC, 136 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 20.1 km 207° @ 55.8 km/h
been 2: 71.3 km 138° @ 77.8 km/h
been 3: 150.7 km 79° @ 96.5 km/h
been 4: 25.6 km 284° @ 164.5 km/h
been 5: 129.1 km 239° @ 107.0 km/h
been 6: 92.8 km 330° @ 112.5 km/h
Afgelegde afstand: 489.6 km
Duur: 05:01:32
Gemiddelde snelheid: 97.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 11.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 32.9 km
Starthoogte: 764.0 m
Finishhoogte: 136.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 628 m
Totale score afstand: 489.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°17.077'N 6°19.533'E = 106° 182.2 km van vertrek
tijd: 12:55:13 UTC
alti: 2082 m
Finishpunt
pos.: 50°22.124'N 4°00.633'E = 167° 44.4 km van vertrek
tijd: 14:55:13 UTC
alti: 667 m
Grootste afstand in 2 uur: 235.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 117.6 km/h
Hoogteverlies: 1415 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 310.6 km GELDIG
vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E
start: GERAA 50°45.333'N 3°51.833'E
punt 1: STQUE 49°49.017'N 3°12.350'E 114.5 km 204°
punt 2: HIRSOX 49°54.800'N 4°05.100'E 64.1 km 80°
punt 3: RUIENK 50°47.000'N 3°29.483'E 105.6 km 337°
finish: GERAA 50°45.333'N 3°51.833'E 26.5 km 97°
landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 764 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 102.8 km
Been 1: 74.9 km
Been 2: 69.1 km
Totaal: 246.7 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:06:25 UTC
einde: 15:09:01 UTC
duur: 05:02:36
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 455 m @ 10:12:25 UTC
hoog punt: 2129 m @ 14:11:45 UTC
hoogtewinst: 1674 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 10:06:25 bearing 244.8°
Tweede punt: 12:57:33 bearing 116.5°
Totale hoek: -128.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 12015
| |||||||||||||||||||||