22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef15-06-2023 -- Rik VANDEN BOER -- 2921,0 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 15/06/2023 Piloot: RIK VANDEN BOER Zweefvliegtuig: D-KDET Toestel type: JS-3-18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: afi Logger file: 2023-06-15-LXV-AFI-01.IGC Motor detectie: RPM SAMENVATTING Vluchttijd : 09:10:36 Duurvlucht : 09:01:31 Vrije vlucht : 890.9 km Fasttrack : 129.4 kmh Opgegeven proef: 672.0 km Driehoek : 343.4 km Hoogtewinst : 2151.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.232'N 5°22.216'E tijd: 08:18:52 UTC alti: -25 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.256'N 5°23.255'E = 88° 1.2 km van vertrek tijd: 08:27:57 UTC alti: 1157 m Landingspunt pos.: 50°58.217'N 5°22.762'E = 92° 0.6 km van vertrek tijd: 17:29:28 UTC alti: -3 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 09:10:36 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.205'N 5°22.270'E @ 08:28:25 UTC, 1105 m punt 1: 51°00.810'N 5°38.926'E @ 08:40:53 UTC, 371 m punt 2: 51°19.941'N 5°50.403'E @ 09:31:59 UTC, 889 m punt 3: 52°10.572'N 9°02.923'E @ 11:53:47 UTC, 1345 m punt 4: 51°47.712'N 5°40.229'E @ 13:53:55 UTC, 1560 m punt 5: 52°00.060'N 7°49.773'E @ 15:27:13 UTC, 1041 m Finish: 50°58.216'N 5°21.893'E @ 17:27:38 UTC, 152 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 76° @ 96.6 km/h been 2: 37.9 km 21° @ 44.5 km/h been 3: 240.6 km 66° @ 101.8 km/h been 4: 235.9 km 261° @ 117.8 km/h been 5: 150.4 km 80° @ 96.7 km/h been 6: 206.0 km 237° @ 102.7 km/h Afgelegde afstand: 890.9 km Duur: 08:59:13 Gemiddelde snelheid: 99.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km Starthoogte: 1117.0 m Finishhoogte: 152.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 965 m Totale score afstand: 890.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°03.961'N 8°30.784'E = 60° 249.9 km van vertrek tijd: 11:34:29 UTC alti: 1924 m Finishpunt pos.: 51°47.526'N 5°54.236'E = 22° 98.7 km van vertrek tijd: 13:34:29 UTC alti: 677 m Grootste afstand in 2 uur: 258.9 km Beste snelheid in 2 uur: 129.4 km/h Hoogteverlies: 1247 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 1035.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: RINTELN 52°10.517'N 9°03.200'E 288.1 km 61° punt 2: RAVENSTEIN 51°47.730'N 5°39.950'E 236.5 km 261° punt 3: PORTA WF DENKMAL 52°14.717'N 8°54.333'E 227.9 km 76° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 282.7 km 241° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 08:29:29 UTC, 1061 m punt 1: RINTELN @ 11:53:48 UTC, 1345 m : 287.6 km 84.5 km/h punt 2: RAVENSTEIN @ 13:53:56 UTC, 1563 m : 235.5 km 117.6 km/h punt 3: PORTA WF DENKMAL niet gerond afbreekpunt: 52°00.060'N 7°49.773'E @ 15:27:13 UTC, 1041 m : 148.9 km 95.8 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 672.0 km Duur van de proef: 06:57:44 Gemiddelde snelheid: 96.5 km/h Start hoogte: 1061 m Hoogte passeren start: 1061 m Hoogte aan break-punt: 1041 m Hoogteverlies over proef: 20 m Totale score afstand: 672.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 151.1 km Been 1: 96.1 km Been 2: 96.1 km Totaal: 343.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 08:27:57 UTC einde: 17:29:28 UTC duur: 09:01:31 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 303 m @ 08:42:13 UTC hoog punt: 2454 m @ 15:59:37 UTC hoogtewinst: 2151 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 08:29:09 bearing 83.3° Tweede punt: 13:53:58 bearing 39.2° Totale hoek: -44.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 41519
| |||||||||||||||||||||