CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-06-2023 -- Tom VAN DEN EYNDE -- 1764,0 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 17/06/2023
Piloot: TOM VANDENEYNDE
Zweefvliegtuig: TR
Toestel type: LS 6 Klasse: 15-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: fb8
Logger file: 2023-06-17-LXV-FB8-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:14:04
Duurvlucht : 06:10:22
Vrije vlucht : 489.5 km
Fasttrack : 113.5 kmh
Driehoek : 352.0 km
Hoogtewinst : 2443.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.725'N 5°12.880'E
tijd: 11:25:13 UTC
alti: 4 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°11.727'N 5°14.727'E = 49° 2.8 km van vertrek
tijd: 11:28:55 UTC
alti: 582 m
Landingspunt
pos.: 51°10.786'N 5°12.979'E = 45° 0.2 km van vertrek
tijd: 17:39:17 UTC
alti: 20 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 06:14:04
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°11.417'N 5°14.135'E @ 11:29:27 UTC, 521 m
punt 1: 50°29.612'N 6°31.663'E @ 12:50:17 UTC, 2697 m
punt 2: 50°02.815'N 6°28.483'E @ 13:15:30 UTC, 2308 m
punt 3: 49°58.042'N 6°13.349'E @ 13:29:24 UTC, 2887 m
punt 4: 50°23.097'N 7°26.628'E @ 14:18:24 UTC, 2206 m
punt 5: 50°17.163'N 6°54.388'E @ 14:54:27 UTC, 2658 m
Finish: 51°14.050'N 5°10.517'E @ 17:31:13 UTC, 645 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 119.5 km 130° @ 88.7 km/h
been 2: 49.8 km 184° @ 118.5 km/h
been 3: 20.1 km 244° @ 86.9 km/h
been 4: 98.8 km 61° @ 121.0 km/h
been 5: 39.8 km 254° @ 66.3 km/h
been 6: 161.4 km 312° @ 61.8 km/h
Afgelegde afstand: 489.5 km
Duur: 06:01:46
Gemiddelde snelheid: 81.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.8 km
Starthoogte: 570.0 m
Finishhoogte: 645.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -75 m
Totale score afstand: 489.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°48.946'N 6°02.375'E = 125° 70.6 km van vertrek
tijd: 12:22:39 UTC
alti: 2188 m
Finishpunt
pos.: 50°20.286'N 7°20.849'E = 121° 177.2 km van vertrek
tijd: 14:22:40 UTC
alti: 2030 m
Grootste afstand in 2 uur: 227.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 113.5 km/h
Hoogteverlies: 158 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 180.1 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E
punt 1: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 66.1 km 140°
punt 2: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27°
punt 3: BEERSE 51°19.150'N 4°47.917'E 65.9 km 283°
finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 14.9 km 52°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 582 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 113.1 km
Been 1: 98.6 km
Been 2: 140.3 km
Totaal: 352.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:28:55 UTC
einde: 17:39:17 UTC
duur: 06:10:22
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 499 m @ 11:29:39 UTC
hoog punt: 2942 m @ 13:01:13 UTC
hoogtewinst: 2443 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:29:28 bearing 129.5°
Tweede punt: 17:31:13 bearing 52.3°
Totale hoek: -77.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 13689
| |||||||||||||||||||||