CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-04-2022 -- Robbe VAN BRANDT -- 779,2 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/04/2022
Piloot: BERT TEN HAAF
Zweefvliegtuig: OO-ZDK
Toestel type: DG 300 Klasse: CLUB
Logger type: LX Navigation s/n: n7d
Logger file: 2022-04-03-LXN-N7D-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:27:04
Duurvlucht : 04:23:14
Vrije vlucht : 202.6 km
Fasttrack : 69.1 kmh
Driehoek : 194.3 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.866'N 4°58.266'E
tijd: 10:17:07 UTC
alti: -86 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°24.948'N 4°56.708'E = 318° 2.7 km van vertrek
tijd: 10:20:57 UTC
alti: 635 m
Landingspunt
pos.: 51°10.887'N 5°13.348'E = 144° 29.7 km van vertrek
tijd: 14:44:11 UTC
alti: -65 m
Afstand take-off tot landing: 29.7
Totale vluchtduur: 04:27:04
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°25.014'N 4°56.770'E @ 10:21:54 UTC, 651 m
punt 1: 51°15.591'N 5°05.197'E @ 10:40:13 UTC, 1082 m
punt 2: 51°04.464'N 5°30.922'E @ 11:16:25 UTC, 1186 m
punt 3: 51°20.137'N 5°59.737'E @ 11:51:09 UTC, 1208 m
punt 4: 51°10.463'N 5°43.801'E @ 12:10:39 UTC, 943 m
punt 5: 50°53.799'N 5°39.375'E @ 13:06:05 UTC, 1580 m
Finish: 51°10.336'N 5°11.658'E @ 14:34:09 UTC, 466 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 20.0 km 151° @ 65.6 km/h
been 2: 36.4 km 124° @ 60.3 km/h
been 3: 44.4 km 49° @ 76.7 km/h
been 4: 25.8 km 226° @ 79.4 km/h
been 5: 31.3 km 190° @ 33.9 km/h
been 6: 44.6 km 314° @ 30.4 km/h
Afgelegde afstand: 202.6 km
Duur: 04:12:15
Gemiddelde snelheid: 48.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 29.5 km
Starthoogte: 623.0 m
Finishhoogte: 466.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 157 m
Totale score afstand: 202.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°24.829'N 4°57.615'E = 337° 1.9 km van vertrek
tijd: 10:26:41 UTC
alti: 1195 m
Finishpunt
pos.: 51°03.813'N 5°44.607'E = 124° 65.5 km van vertrek
tijd: 12:26:41 UTC
alti: 998 m
Grootste afstand in 2 uur: 138.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 69.1 km/h
Hoogteverlies: 197 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 219.5 km GELDIG
vertrek: WEELDE A 51°24.050'N 4°58.129'E
start: POPPEL 51°26.870'N 5°02.630'E
punt 1: DESSEL K 51°14.530'N 5°06.869'E 23.4 km 168°
punt 2: NIEUWMOE 51°25.999'N 4°31.500'E 46.3 km 298°
punt 3: DESSEL K 51°14.530'N 5°06.869'E 46.3 km 117°
punt 4: BRASSCHA 51°20.450'N 4°30.249'E 44.0 km 285°
punt 5: POPPEL 51°26.870'N 5°02.630'E 39.4 km 72°
finish: HOOGSTRA 51°24.120'N 4°45.750'E 20.2 km 255°
landing: WEELDE A 51°24.050'N 4°58.129'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 635 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 69.3 km
Been 1: 54.4 km
Been 2: 70.6 km
Totaal: 194.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:20:57 UTC
einde: 14:44:11 UTC
duur: 04:23:14
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 623 m @ 10:21:40 UTC
hoog punt: 1593 m @ 13:05:55 UTC
hoogtewinst: 970 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 10:21:52 bearing 29.1°
Tweede punt: 13:06:07 bearing 89.9°
Totale hoek: 60.8°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6623
| |||||||||||||||||||||