CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-04-2022 -- Peter TOMASSEN & TOM SEGERS -- 967,4 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/04/2022
Piloot: PETER TOMASSEN
Zweefvliegtuig: D-KDXL
Toestel type: DUO DISCUS Klasse: STANDARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z
Logger file: 2022-04-03-NAV-98Z-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:41:01
Duurvlucht : 04:37:00
Vrije vlucht : 273.3 km
Fasttrack : 72.2 kmh
Driehoek : 171.6 km
Hoogtewinst : 1059.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.267'N 5°22.814'E
tijd: 10:48:51 UTC
alti: -58 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.226'N 5°19.343'E = 294° 4.4 km van vertrek
tijd: 10:52:52 UTC
alti: 583 m
Landingspunt
pos.: 50°58.225'N 5°22.515'E = 257° 0.4 km van vertrek
tijd: 15:29:52 UTC
alti: -45 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 04:41:01
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°56.026'N 5°22.252'E @ 10:59:48 UTC, 973 m
punt 1: 51°15.731'N 5°55.846'E @ 11:40:53 UTC, 1107 m
punt 2: 50°50.848'N 5°38.281'E @ 12:20:51 UTC, 1232 m
punt 3: 51°11.015'N 5°12.688'E @ 13:37:35 UTC, 1042 m
punt 4: 50°45.204'N 5°06.926'E @ 14:34:58 UTC, 1280 m
punt 5: 51°01.874'N 5°39.401'E @ 15:05:36 UTC, 1114 m
Finish: 50°57.645'N 5°20.114'E @ 15:17:11 UTC, 622 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 53.6 km 47° @ 78.3 km/h
been 2: 50.5 km 204° @ 75.8 km/h
been 3: 47.9 km 322° @ 37.5 km/h
been 4: 48.3 km 188° @ 50.5 km/h
been 5: 49.0 km 51° @ 96.1 km/h
been 6: 23.9 km 251° @ 123.7 km/h
Afgelegde afstand: 273.3 km
Duur: 04:17:23
Gemiddelde snelheid: 63.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.4 km
Starthoogte: 386.0 m
Finishhoogte: 622.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -236 m
Totale score afstand: 273.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°59.226'N 5°19.343'E = 294° 4.4 km van vertrek
tijd: 10:52:52 UTC
alti: 583 m
Finishpunt
pos.: 51°08.606'N 5°43.006'E = 51° 30.4 km van vertrek
tijd: 12:52:52 UTC
alti: 1199 m
Grootste afstand in 2 uur: 144.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 72.2 km/h
Hoogteverlies: -616 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 204.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT / KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: KAMP LINTFORT AERO 51°31.770'N 6°32.170'E 102.2 km 52°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 102.2 km 233°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HASSELT / KIEWIT @ 11:02:32 UTC, 980 m
punt 1: KAMP LINTFORT AERO niet gerond
afbreekpunt: 51°15.543'N 5°56.203'E @ 11:40:36 UTC, 1105 m : 50.8 km 80.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 50.8 km
Duur van de proef: 00:38:04
Gemiddelde snelheid: 80.0 km/h
Start hoogte: 386 m
Hoogte passeren start: 980 m
Hoogte aan break-punt: 1105 m
Hoogteverlies over proef: -719 m
Totale score afstand: 50.8 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 48.0 km
Been 1: 48.0 km
Been 2: 75.5 km
Totaal: 171.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:52:52 UTC
einde: 15:29:52 UTC
duur: 04:37:00
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 386 m @ 10:55:46 UTC
hoog punt: 1445 m @ 12:30:26 UTC
hoogtewinst: 1059 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:46:46 bearing 57.9°
Tweede punt: 14:34:57 bearing 110.1°
Totale hoek: 52.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6339
| |||||||||||||||||||||