CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-04-2022 -- Nathan HILLAERT -- 1684,5 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 10/04/2022
Piloot: NATHAN HILLAERT
Zweefvliegtuig: OO-ZDK
Toestel type: DG300 Klasse: CLUB
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6as
Logger file: 2022-04-10-LXV-6AS-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 487
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:50:21
Duurvlucht : 05:49:39
Vrije vlucht : 428.5 km
Fasttrack : 95.8 kmh
Opgegeven proef: 389.3 km
Driehoek : 103.0 km
Hoogtewinst : 1319.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.875'N 4°58.251'E
tijd: 10:09:08 UTC
alti: -42 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.652'N 4°57.375'E = 248° 1.1 km van vertrek
tijd: 10:09:50 UTC
alti: 531 m
Landingspunt
pos.: 51°23.902'N 4°58.446'E = 77° 0.2 km van vertrek
tijd: 15:59:29 UTC
alti: -29 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 05:50:21
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°23.628'N 4°56.623'E @ 10:10:31 UTC, 514 m
punt 1: 50°52.115'N 5°37.088'E @ 11:18:03 UTC, 1162 m
punt 2: 51°27.042'N 4°43.443'E @ 12:25:41 UTC, 1032 m
punt 3: 50°57.071'N 5°35.239'E @ 13:21:28 UTC, 1248 m
punt 4: 51°33.346'N 4°33.429'E @ 14:29:04 UTC, 1525 m
punt 5: 51°16.523'N 5°08.475'E @ 15:06:36 UTC, 990 m
Finish: 51°31.980'N 4°57.008'E @ 15:47:05 UTC, 1048 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 75.1 km 141° @ 66.7 km/h
been 2: 90.0 km 316° @ 79.9 km/h
been 3: 82.0 km 132° @ 88.2 km/h
been 4: 98.5 km 314° @ 87.4 km/h
been 5: 51.2 km 127° @ 81.9 km/h
been 6: 31.6 km 335° @ 46.8 km/h
Afgelegde afstand: 428.5 km
Duur: 05:36:34
Gemiddelde snelheid: 76.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 15.1 km
Starthoogte: 525.0 m
Finishhoogte: 1048.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -523 m
Totale score afstand: 428.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°20.893'N 4°56.397'E = 201° 5.9 km van vertrek
tijd: 12:47:56 UTC
alti: 1483 m
Finishpunt
pos.: 51°23.431'N 4°53.744'E = 261° 5.3 km van vertrek
tijd: 14:47:56 UTC
alti: 895 m
Grootste afstand in 2 uur: 191.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 95.8 km/h
Hoogteverlies: 588 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 430.8 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RAVELS 51°21.550'N 4°59.350'E
punt 1: VELDWEZELT 50°52.217'N 5°37.483'E 70.3 km 141°
punt 2: MEER AFRIT 51°27.200'N 4°43.330'E 90.5 km 316°
punt 3: ZUTENDAAL AERO 50°56.950'N 5°35.550'E 82.7 km 132°
punt 4: SEPPE 51°33.370'N 4°33.140'E 99.2 km 313°
punt 5: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 62.5 km 132°
finish: RAVELS 51°21.550'N 4°59.350'E 25.6 km 321°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: RAVELS @ 10:17:18 UTC, 1149 m
punt 1: VELDWEZELT @ 11:17:49 UTC, 1176 m : 69.8 km 69.2 km/h
punt 2: MEER AFRIT @ 12:25:42 UTC, 1032 m : 89.5 km 79.1 km/h
punt 3: ZUTENDAAL AERO @ 13:21:29 UTC, 1246 m : 81.7 km 87.9 km/h
punt 4: SEPPE @ 14:29:02 UTC, 1530 m : 98.2 km 87.2 km/h
punt 5: KEIHEUVEL niet gerond
afbreekpunt: 51°16.516'N 5°08.456'E @ 15:06:37 UTC, 987 m : 50.1 km 80.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 389.3 km
Duur van de proef: 04:49:19
Gemiddelde snelheid: 80.7 km/h
Start hoogte: 467 m
Hoogte passeren start: 1149 m
Hoogte aan break-punt: 987 m
Hoogteverlies over proef: -520 m
Totale score afstand: 389.3 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 45.3 km
Been 1: 28.9 km
Been 2: 28.8 km
Totaal: 103.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:09:50 UTC
einde: 15:59:29 UTC
duur: 05:49:39
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 467 m @ 10:11:00 UTC
hoog punt: 1786 m @ 13:40:46 UTC
hoogtewinst: 1319 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:18:09 bearing 92.2°
Tweede punt: 14:29:01 bearing 3.9°
Totale hoek: -88.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 8255
| |||||||||||||||||||||