CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-04-2022 -- Stefan BOVIN -- 2270,8 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 10/04/2022
Piloot: STEFAN BOVIN
Zweefvliegtuig: G-GLID
Toestel type: ASW 28-18 Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: kco
Logger file: 2022-04-10-LXV-KCO-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 07:29:19
Duurvlucht : 07:25:12
Vrije vlucht : 524.1 km
Fasttrack : 84.9 kmh
Opgegeven proef: 513.2 km
Driehoek : 217.2 km
Hoogtewinst : 1164.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZW Zwartberg BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°00.715'N 5°31.460'E
tijd: 10:10:44 UTC
alti: 8 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°01.989'N 5°32.108'E = 18° 2.5 km van vertrek
tijd: 10:14:51 UTC
alti: 831 m
Landingspunt
pos.: 51°00.749'N 5°31.497'E = 34° 0.1 km van vertrek
tijd: 17:40:03 UTC
alti: 25 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 07:29:19
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°00.767'N 5°33.084'E @ 10:30:14 UTC, 1409 m
punt 1: 51°24.889'N 4°57.556'E @ 11:15:40 UTC, 1266 m
punt 2: 51°10.540'N 5°13.598'E @ 11:37:41 UTC, 1624 m
punt 3: 51°59.893'N 6°50.691'E @ 13:22:49 UTC, 1083 m
punt 4: 51°21.560'N 6°12.531'E @ 14:41:53 UTC, 1607 m
punt 5: 51°51.739'N 6°49.682'E @ 15:28:29 UTC, 1693 m
Finish: 51°00.294'N 5°31.211'E @ 17:39:28 UTC, 106 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 60.9 km 318° @ 80.5 km/h
been 2: 32.5 km 145° @ 88.5 km/h
been 3: 144.7 km 50° @ 82.6 km/h
been 4: 83.6 km 212° @ 63.4 km/h
been 5: 70.5 km 37° @ 90.8 km/h
been 6: 131.8 km 224° @ 60.4 km/h
Afgelegde afstand: 524.1 km
Duur: 07:09:14
Gemiddelde snelheid: 73.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km
Starthoogte: 691.0 m
Finishhoogte: 106.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 585 m
Totale score afstand: 524.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°23.055'N 4°58.375'E = 317° 56.6 km van vertrek
tijd: 11:14:05 UTC
alti: 1319 m
Finishpunt
pos.: 51°56.425'N 6°42.922'E = 38° 132.4 km van vertrek
tijd: 13:14:05 UTC
alti: 1154 m
Grootste afstand in 2 uur: 169.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 84.9 km/h
Hoogteverlies: 165 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 513.2 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: ZWARTBERG-GENK 51°00.850'N 5°31.350'E
punt 1: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 57.9 km 318°
punt 2: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 30.1 km 144°
punt 3: STADTLOHN-VREDEN 51°59.750'N 6°50.433'E 144.3 km 50°
punt 4: VENLO AERO 51°21.750'N 6°12.950'E 82.7 km 212°
punt 5: BORKEN-HOXFELD 51°51.230'N 6°48.880'E 68.6 km 37°
finish: ZWARTBERG-GENK 51°00.850'N 5°31.350'E 129.6 km 224°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: ZWARTBERG-GENK @ 10:31:13 UTC, 1341 m
punt 1: WEELDE AERO @ 11:16:17 UTC, 1328 m : 57.9 km 77.0 km/h
punt 2: KEIHEUVEL @ 11:37:33 UTC, 1622 m : 30.1 km 85.0 km/h
punt 3: STADTLOHN-VREDEN @ 13:22:49 UTC, 1083 m : 144.3 km 82.2 km/h
punt 4: VENLO AERO @ 14:42:40 UTC, 1719 m : 82.7 km 62.1 km/h
punt 5: BORKEN-HOXFELD @ 15:27:18 UTC, 1608 m : 68.6 km 92.2 km/h
finish: ZWARTBERG-GENK @ 17:38:18 UTC, 126 m : 129.6 km 59.4 km/h
Proef GELUKT
Afgelegde afstand: 513.2 km
Duur van de proef: 07:07:05
Gemiddelde snelheid: 72.1 km/h
Start hoogte: 691 m
Hoogte passeren start: 1341 m
Hoogte passeren finish: 126 m
Hoogteverlies over proef: 565 m
Totale score afstand: 513.2 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 60.8 km
Been 1: 88.7 km
Been 2: 67.7 km
Totaal: 217.2 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:14:51 UTC
einde: 17:40:03 UTC
duur: 07:25:12
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 691 m @ 10:20:25 UTC
hoog punt: 1855 m @ 14:43:37 UTC
hoogtewinst: 1164 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:15:39 bearing 29.9°
Tweede punt: 17:39:07 bearing 80.8°
Totale hoek: 50.9°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 9701
| |||||||||||||||||||||