CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-04-2022 -- Jessie DE RIDDER & STEVE DE MEULENAERE -- 492,9 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 10/04/2022
Piloot: JESSIE DE RIDDER
Zweefvliegtuig: D-KFND
Toestel type: DUO DISCUS Klasse: OPEN
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 949
Logger file: 2022-04-10-NAV-949-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:54:50
Duurvlucht : 01:54:04
Vrije vlucht : 116.9 km
Fasttrack : 61.8 kmh
Opgegeven proef: 110.4 km
Hoogtewinst : 1373.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.879'N 4°58.263'E
tijd: 11:42:45 UTC
alti: -48 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.613'N 4°57.278'E = 247° 1.2 km van vertrek
tijd: 11:43:31 UTC
alti: 384 m
Landingspunt
pos.: 51°23.889'N 4°58.371'E = 82° 0.1 km van vertrek
tijd: 13:37:35 UTC
alti: -44 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 01:54:50
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 51°23.742'N 4°53.317'E @ 11:49:44 UTC, 359 m
punt 1: 51°12.393'N 5°12.335'E @ 12:27:27 UTC, 1463 m
punt 2: 50°58.329'N 5°22.819'E @ 12:51:17 UTC, 1239 m
punt 3: 51°11.460'N 5°12.341'E @ 13:16:10 UTC, 1400 m
Finish: 51°24.681'N 4°57.004'E @ 13:34:20 UTC, 275 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 30.5 km 134° @ 48.6 km/h
been 2: 28.8 km 155° @ 72.5 km/h
been 3: 27.2 km 333° @ 65.7 km/h
been 4: 30.3 km 324° @ 100.1 km/h
Afgelegde afstand: 116.9 km
Duur: 01:44:36
Gemiddelde snelheid: 67.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.1 km
Starthoogte: 208.0 m
Finishhoogte: 275.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -67 m
Totale score afstand: 116.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°23.613'N 4°57.278'E = 247° 1.2 km van vertrek
tijd: 11:43:31 UTC
alti: 384 m
Finishpunt
pos.: 51°23.889'N 4°58.371'E = 82° 0.1 km van vertrek
tijd: 13:37:35 UTC
alti: -44 m
Grootste afstand in 2 uur: 123.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 61.8 km/h
Hoogteverlies: 428 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 111.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E
punt 1: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 55.7 km 149°
finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 55.7 km 330°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: WEELDE AERO @ 12:06:15 UTC, 1043 m
punt 1: HASSELT KIEWIT @ 12:51:10 UTC, 1228 m : 55.2 km 73.8 km/h
finish: WEELDE AERO @ 13:30:00 UTC, 782 m : 55.2 km 85.3 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 110.4 km
Duur van de proef: 01:23:45
Gemiddelde snelheid: 79.1 km/h
Start hoogte: 208 m
Hoogte passeren start: 1043 m
Hoogte passeren finish: 782 m
Hoogteverlies over proef: -574 m
Totale score afstand: 110.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:43:31 UTC
einde: 13:37:35 UTC
duur: 01:54:04
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 208 m @ 11:45:13 UTC
hoog punt: 1581 m @ 13:19:05 UTC
hoogtewinst: 1373 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:49:48 bearing 27.0°
Tweede punt: 12:51:15 bearing 82.5°
Totale hoek: 55.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6848
| |||||||||||||||||||||