CHARRON.beta: Hall of fame - B VV - B VVall - B OP - Charronde - Speed.Charron - Δ.Charron - Verste buitenlanding
BERICHT VAN DE JURY

01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

10-04-2022 -- Cedric BUSSCHOTS -- 1367,5 punten

Database gegevens:

Datum: 10-04-2022 Type proef: VV
Toestel: LS 7 WL Immatriculatie: OO-ZCB
Handicapfactor: 107 Klasse: Standaard
Piloot: Cedric BUSSCHOTS Club: DAC
Afstand: 365.8 km Score: 1367,5 pt
Vertrekpunt: EBDT Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Climb out Schaffen actief tot 17u LT

Blog/fotos:
Igc-file: 2022-04-10-FLA-RBV-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Soaringlab:Proef openen in Soaringlab
Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 10-04-2022
Weerkaart: Weerkaart van 10-04-2022



IGC File gegevens:

127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd
300 Geen declaratie van opgegeven proef

Scoring versie: 19.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   10/04/2022
Piloot:         CEDRIC BUSSCHOTS
Zweefvliegtuig: OO-ZCB
Toestel type:   LS7-WL    Klasse: CLUB
Logger type:    Flarm  s/n: rbv
Logger file:    2022-04-10-FLA-RBV-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd     : 04:15:20
Duurvlucht     : 04:14:30
Vrije vlucht   :  365.8 km
Fasttrack      :  101.0 kmh
Driehoek       :  133.6 km
Hoogtewinst    : 1528.0 m

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBDT  Diest        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 51°00.338'N   5°04.017'E
    tijd: 11:03:23 UTC
    alti: -43 m
Ontkoppelpunt
    pos.: 51°00.338'N   5°04.017'E = -nan° 0.0 km van vertrek
    tijd: 11:03:23 UTC
    alti: -43 m
Landingspunt 
    pos.: 51°00.318'N   5°04.054'E = 131° 0.1 km van vertrek
    tijd: 15:18:43 UTC
    alti: -27 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 04:15:20

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  50°59.945'N   5°02.134'E  @ 11:05:13 UTC,   338 m
    punt 1:  51°11.204'N   5°08.246'E  @ 11:30:37 UTC,  1062 m
    punt 2:  51°24.260'N   4°40.598'E  @ 12:01:41 UTC,  1171 m
    punt 3:  50°51.282'N   5°37.431'E  @ 12:58:29 UTC,  1455 m
    punt 4:  51°23.460'N   4°40.753'E  @ 13:51:21 UTC,  1308 m
    punt 5:  50°57.474'N   5°37.960'E  @ 14:46:30 UTC,  1579 m
    Finish:  51°00.109'N   5°02.339'E  @ 15:16:23 UTC,   220 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   22.1 km  19° @  52.1 km/h
    been 2:   40.2 km 307° @  77.7 km/h
    been 3:   90.2 km 132° @  95.3 km/h
    been 4:   89.1 km 312° @ 101.1 km/h
    been 5:   82.3 km 126° @  89.5 km/h
    been 6:   42.0 km 277° @  84.3 km/h
Afgelegde afstand:                   365.8 km
Duur:                                04:11:10
Gemiddelde snelheid:                 87.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.0 km
Starthoogte:                         392.0 m
Finishhoogte:                        220.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          172 m
Totale score afstand:                365.8 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    51°19.146'N   5°01.895'E = 356° 35.0 km van vertrek
    tijd:    12:20:09 UTC
    alti:    1687 m
Finishpunt
    pos.:    51°08.733'N   5°13.284'E =  35° 19.0 km van vertrek
    tijd:    14:20:09 UTC
    alti:    1297 m
Grootste afstand in 2 uur: 201.9 km
Beste snelheid in 2 uur:   101.0 km/h
Hoogteverlies:             390 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Geen proef opgegeven

DRIEHOEK ANALYSE
Been 0:   37.4 km
Been 1:   58.8 km
Been 2:   37.4 km
Totaal:  133.6 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 11:04:13 UTC
    einde: 15:18:43 UTC
    duur:  04:14:30

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     337 m @ 11:05:17 UTC
    hoog punt:    1865 m @ 14:52:42 UTC
    hoogtewinst:  1528 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 12:01:37  bearing 13.4°
    Tweede punt: 12:58:25  bearing 93.3°
    Totale hoek: 79.9°

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 5053

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2022 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs