CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-04-2022 -- Theo STOCKMANS -- 418,4 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 10/04/2022
Piloot: THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: D-6946
Toestel type: K 8B Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993
Logger file: 2022-04-10-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:21:42
Duurvlucht : 05:18:31
Vrije vlucht : 45.9 km
Fasttrack : 20.7 kmh
Hoogtewinst : 1116.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.964'N 4°57.644'E
tijd: 11:01:41 UTC
alti: -19 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°46.422'N 4°53.745'E = 258° 4.7 km van vertrek
tijd: 11:04:52 UTC
alti: 508 m
Landingspunt
pos.: 50°46.775'N 4°57.189'E = 237° 0.6 km van vertrek
tijd: 16:23:23 UTC
alti: 4 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 05:21:42
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 3
Start : 50°46.422'N 4°53.745'E @ 11:04:52 UTC, 508 m
punt 1: 50°49.487'N 5°11.795'E @ 13:55:14 UTC, 1443 m
Finish: 50°46.126'N 4°52.154'E @ 16:13:19 UTC, 527 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 22.0 km 75° @ 7.7 km/h
been 2: 23.9 km 255° @ 10.4 km/h
Afgelegde afstand: 45.9 km
Duur: 05:08:27
Gemiddelde snelheid: 8.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.6 km
Starthoogte: 508.0 m
Finishhoogte: 527.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -19 m
Totale score afstand: 45.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°43.217'N 4°57.555'E = 181° 6.9 km van vertrek
tijd: 12:31:52 UTC
alti: 1188 m
Finishpunt
pos.: 50°45.007'N 4°55.281'E = 217° 4.6 km van vertrek
tijd: 14:31:52 UTC
alti: 1144 m
Grootste afstand in 2 uur: 41.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 20.7 km/h
Hoogteverlies: 44 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 80.1 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RWY 24 50°47.050'N 4°57.883'E
punt 1: LATHUY 50°43.717'N 4°48.100'E 13.1 km 242°
punt 2: NAMECHE 50°28.117'N 4°59.783'E 32.0 km 154°
finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 35.0 km 356°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: RWY 24 @ 16:03:22 UTC, 1206 m
punt 1: LATHUY niet gerond
afbreekpunt: 50°46.108'N 4°52.172'E @ 16:13:17 UTC, 531 m : 6.5 km 39.5 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 6.5 km
Duur van de proef: 00:09:55
Gemiddelde snelheid: 39.5 km/h
Start hoogte: 371 m
Hoogte passeren start: 1206 m
Hoogte aan break-punt: 531 m
Hoogteverlies over proef: -160 m
Totale score afstand: 6.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:04:52 UTC
einde: 16:23:23 UTC
duur: 05:18:31
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 371 m @ 11:07:35 UTC
hoog punt: 1487 m @ 15:12:57 UTC
hoogtewinst: 1116 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:07:08 bearing 122.5°
Tweede punt: 13:55:21 bearing 99.3°
Totale hoek: -23.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 1095
| |||||||||||||||||||||