CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-04-2022 -- Erik DE VOS -- 745,5 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 24/04/2022
Piloot: ERIK DE VOS
Zweefvliegtuig: D-KTEF
Toestel type: DISCUS 2C Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a86
Logger file: 2022-04-24-LXV-A86-01.IGC
Motor detectie: ENL + MOP
MOP sensor: LXV,ON,ECURRENT,MOP-(SN:63,ET=74,46,74,46,0.04V,P=1),SW:100, HW:1
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:02:35
Duurvlucht : 02:59:50
Vrije vlucht : 210.6 km
Fasttrack : 82.9 kmh
Hoogtewinst : 1447.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTY Maubray BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°31.951'N 3°29.436'E
tijd: 12:56:52 UTC
alti: 122 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°32.484'N 3°31.574'E = 69° 2.7 km van vertrek
tijd: 12:59:37 UTC
alti: 641 m
Landingspunt
pos.: 50°31.888'N 3°29.801'E = 105° 0.4 km van vertrek
tijd: 15:59:27 UTC
alti: 120 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 03:02:35
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°31.885'N 3°30.760'E @ 13:02:57 UTC, 828 m
punt 1: 50°50.520'N 3°19.587'E @ 13:44:05 UTC, 1657 m
punt 2: 50°23.354'N 3°45.125'E @ 14:25:49 UTC, 1351 m
punt 3: 50°16.647'N 3°58.512'E @ 14:42:25 UTC, 2040 m
punt 4: 50°21.255'N 3°43.168'E @ 14:53:45 UTC, 1368 m
punt 5: 50°44.428'N 3°28.649'E @ 15:42:21 UTC, 1526 m
Finish: 50°29.468'N 3°33.911'E @ 15:53:05 UTC, 657 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 37.0 km 339° @ 53.9 km/h
been 2: 58.7 km 149° @ 84.4 km/h
been 3: 20.2 km 128° @ 72.9 km/h
been 4: 20.1 km 295° @ 106.5 km/h
been 5: 46.3 km 338° @ 57.1 km/h
been 6: 28.4 km 167° @ 158.9 km/h
Afgelegde afstand: 210.6 km
Duur: 02:50:08
Gemiddelde snelheid: 74.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 7.0 km
Starthoogte: 641.0 m
Finishhoogte: 657.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -16 m
Totale score afstand: 210.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°42.491'N 3°24.161'E = 342° 20.5 km van vertrek
tijd: 13:58:45 UTC
alti: 1743 m
Finishpunt
pos.: 50°31.978'N 3°28.878'E = 274° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:58:47 UTC
alti: 235 m
Grootste afstand in 2 uur: 165.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 82.9 km/h
Hoogteverlies: 1508 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 292.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: MAUBRAY EAST (WIERS) 50°30.517'N 3°31.983'E
punt 1: CAMBRAI NIER GLD 50°08.550'N 3°15.900'E 45.0 km 205°
punt 2: MAUBEUGE GLD 50°18.500'N 4°01.800'E 57.6 km 71°
punt 3: AMOUGIES GLD 50°44.400'N 3°29.117'E 61.6 km 321°
punt 4: VALENCIENNES DENAIN 50°19.484'N 3°27.934'E 46.2 km 182°
punt 5: MAUBEUGE GLD 50°18.500'N 4°01.800'E 40.2 km 92°
finish: MAUBRAY EAST (WIERS) 50°30.517'N 3°31.983'E 41.8 km 302°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: MAUBRAY EAST (WIERS) @ 14:12:57 UTC, 1321 m
punt 1: CAMBRAI NIER GLD niet gerond
afbreekpunt: 50°18.625'N 3°44.662'E @ 14:50:17 UTC, 1746 m : 6.0 km 9.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 6.0 km
Duur van de proef: 00:37:20
Gemiddelde snelheid: 9.6 km/h
Start hoogte: 641 m
Hoogte passeren start: 1321 m
Hoogte aan break-punt: 1746 m
Hoogteverlies over proef: -1105 m
Totale score afstand: 6.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 26.6 km
Been 1: 17.0 km
Been 2: 16.9 km
Totaal: 60.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:59:37 UTC
einde: 15:59:27 UTC
duur: 02:59:50
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 641 m @ 12:59:37 UTC
hoog punt: 2088 m @ 14:40:09 UTC
hoogtewinst: 1447 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:43:57 bearing 265.8°
Tweede punt: 14:42:25 bearing 207.6°
Totale hoek: -58.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5255
| |||||||||||||||||||||