CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-04-2022 -- Jo SCHOETERS & ANDY VAN HELDEN -- 1840,0 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 24/04/2022
Piloot: MONIKA OSWALD
Zweefvliegtuig: D-KLWO
Toestel type: ARCUS M Klasse: DOUBLESEATER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 7uo
Logger file: 2022-04-24-LXV-7UO-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:44:16
Duurvlucht : 06:38:24
Vrije vlucht : 552.0 km
Fasttrack : 105.1 kmh
Driehoek : 388.0 km
Hoogtewinst : 1324.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.727'N 5°12.881'E
tijd: 11:04:35 UTC
alti: 108 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°12.513'N 5°13.909'E = 20° 3.5 km van vertrek
tijd: 11:10:27 UTC
alti: 937 m
Landingspunt
pos.: 51°10.822'N 5°13.116'E = 57° 0.3 km van vertrek
tijd: 17:48:51 UTC
alti: 95 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 06:44:16
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 5.9 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°09.914'N 5°12.387'E @ 11:19:07 UTC, 1359 m
punt 1: 51°26.954'N 4°42.494'E @ 11:53:59 UTC, 1245 m
punt 2: 52°28.932'N 6°28.502'E @ 13:40:55 UTC, 1143 m
punt 3: 51°47.261'N 7°18.274'E @ 14:44:00 UTC, 1653 m
punt 4: 51°00.159'N 5°16.904'E @ 16:17:36 UTC, 1502 m
punt 5: 51°08.650'N 5°39.981'E @ 16:59:28 UTC, 1357 m
Finish: 51°18.457'N 5°04.603'E @ 17:38:20 UTC, 1131 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 47.0 km 313° @ 80.8 km/h
been 2: 167.2 km 46° @ 93.8 km/h
been 3: 95.9 km 143° @ 91.2 km/h
been 4: 165.7 km 239° @ 106.2 km/h
been 5: 31.2 km 59° @ 44.7 km/h
been 6: 45.0 km 294° @ 69.5 km/h
Afgelegde afstand: 552.0 km
Duur: 06:19:13
Gemiddelde snelheid: 87.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 17.3 km
Starthoogte: 828.0 m
Finishhoogte: 1131.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -303 m
Totale score afstand: 552.0 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 52°05.431'N 6°54.535'E = 48° 155.1 km van vertrek
tijd: 14:18:23 UTC
alti: 1768 m
Finishpunt
pos.: 51°00.745'N 5°17.596'E = 163° 19.3 km van vertrek
tijd: 16:18:24 UTC
alti: 1402 m
Grootste afstand in 2 uur: 210.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 105.1 km/h
Hoogteverlies: 366 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 389.8 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: BALEN-KEIHEUVEL 51°10.850'N 5°13.250'E
punt 1: MEER 51°27.120'N 4°43.180'E 46.2 km 311°
punt 2: MALDEN 51°47.200'N 5°52.830'E 88.6 km 65°
punt 3: BORKENBERGE 51°46.719'N 7°17.120'E 96.9 km 90°
finish: BALEN 51°10.850'N 5°13.250'E 158.1 km 246°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: BALEN-KEIHEUVEL @ 17:27:12 UTC, 1525 m
punt 1: MEER niet gerond
afbreekpunt: 51°18.517'N 5°04.660'E @ 17:38:24 UTC, 1124 m : 16.6 km 88.8 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 16.6 km
Duur van de proef: 00:11:12
Gemiddelde snelheid: 88.8 km/h
Start hoogte: 681 m
Hoogte passeren start: 1525 m
Hoogte aan break-punt: 1124 m
Hoogteverlies over proef: -443 m
Totale score afstand: 16.6 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 167.2 km
Been 1: 108.7 km
Been 2: 112.1 km
Totaal: 388.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:10:27 UTC
einde: 17:48:51 UTC
duur: 06:38:24
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 681 m @ 11:42:57 UTC
hoog punt: 2005 m @ 16:38:00 UTC
hoogtewinst: 1324 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:53:58 bearing 14.3°
Tweede punt: 16:17:44 bearing 78.5°
Totale hoek: 64.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 11176
| |||||||||||||||||||||