CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-04-2022 -- Theo STOCKMANS -- 1427,7 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 24/04/2022
Piloot: THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: OO-YTS
Toestel type: VENTUS2/18M Klasse: 18-METER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993
Logger file: 2022-04-24-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:14:08
Duurvlucht : 06:10:31
Vrije vlucht : 428.3 km
Fasttrack : 96.0 kmh
Driehoek : 112.4 km
Hoogtewinst : 1523.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.771'N 4°57.118'E
tijd: 11:08:55 UTC
alti: 144 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°48.884'N 4°59.087'E = 30° 4.5 km van vertrek
tijd: 11:12:32 UTC
alti: 672 m
Landingspunt
pos.: 50°46.867'N 4°57.378'E = 60° 0.4 km van vertrek
tijd: 17:23:03 UTC
alti: 129 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 06:14:08
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°47.200'N 4°54.509'E @ 11:29:43 UTC, 988 m
punt 1: 51°21.166'N 6°13.947'E @ 13:13:44 UTC, 1112 m
punt 2: 50°59.107'N 5°21.931'E @ 13:53:46 UTC, 1967 m
punt 3: 51°24.493'N 6°11.728'E @ 14:45:45 UTC, 903 m
punt 4: 51°16.485'N 5°46.768'E @ 15:07:52 UTC, 1112 m
punt 5: 50°34.658'N 4°57.504'E @ 16:26:16 UTC, 1407 m
Finish: 50°55.575'N 5°01.384'E @ 17:02:06 UTC, 825 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 112.1 km 55° @ 64.7 km/h
been 2: 73.1 km 236° @ 109.6 km/h
been 3: 74.7 km 51° @ 86.2 km/h
been 4: 32.6 km 243° @ 88.4 km/h
been 5: 96.7 km 217° @ 74.0 km/h
been 6: 39.0 km 7° @ 65.4 km/h
Afgelegde afstand: 428.3 km
Duur: 05:32:23
Gemiddelde snelheid: 77.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 17.1 km
Starthoogte: 503.0 m
Finishhoogte: 825.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -322 m
Totale score afstand: 428.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°19.704'N 6°04.803'E = 52° 99.9 km van vertrek
tijd: 13:08:06 UTC
alti: 1460 m
Finishpunt
pos.: 51°16.269'N 5°46.392'E = 46° 79.4 km van vertrek
tijd: 15:08:06 UTC
alti: 1116 m
Grootste afstand in 2 uur: 192.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 96.0 km/h
Hoogteverlies: 344 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 91.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RWY 06 50°46.683'N 4°56.883'E
punt 1: ZOUTLEEUW 50°50.550'N 5°07.000'E 13.9 km 59°
punt 2: NAMECHE 50°28.117'N 4°59.783'E 42.5 km 192°
finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 35.0 km 356°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: RWY 06 @ 11:20:57 UTC, 753 m
punt 1: ZOUTLEEUW @ 14:01:04 UTC, 1293 m : 13.9 km 5.2 km/h
punt 2: NAMECHE niet gerond
afbreekpunt: 50°34.654'N 4°57.590'E @ 16:26:13 UTC, 1410 m : 30.1 km 12.4 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 43.9 km
Duur van de proef: 05:05:16
Gemiddelde snelheid: 8.6 km/h
Start hoogte: 503 m
Hoogte passeren start: 753 m
Hoogte aan break-punt: 1410 m
Hoogteverlies over proef: -907 m
Totale score afstand: 43.9 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 49.4 km
Been 1: 31.5 km
Been 2: 31.5 km
Totaal: 112.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:12:32 UTC
einde: 17:23:03 UTC
duur: 06:10:31
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 503 m @ 11:15:13 UTC
hoog punt: 2026 m @ 13:54:19 UTC
hoogtewinst: 1523 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 15:00:09 bearing 63.5°
Tweede punt: 16:26:17 bearing 137.0°
Totale hoek: 73.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 7999
| |||||||||||||||||||||