CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-04-2022 -- Tom CONINGS -- 1658,5 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 27/04/2022
Piloot: TOM CONINGS
Zweefvliegtuig: D-7940
Toestel type: LS 8-18 Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2
Logger file: 2022-04-27-LXV-8I2-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:58:18
Duurvlucht : 05:55:35
Vrije vlucht : 447.8 km
Fasttrack : 88.9 kmh
Opgegeven proef: 368.6 km
Driehoek : 265.0 km
Hoogtewinst : 1150.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.715'N 5°12.847'E
tijd: 09:00:51 UTC
alti: -86 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°12.289'N 5°13.310'E = 10° 3.0 km van vertrek
tijd: 09:03:34 UTC
alti: 413 m
Landingspunt
pos.: 51°10.792'N 5°13.031'E = 56° 0.3 km van vertrek
tijd: 14:59:09 UTC
alti: -72 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 05:58:18
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°10.782'N 5°13.616'E @ 09:09:36 UTC, 495 m
punt 1: 51°35.830'N 4°42.426'E @ 10:02:57 UTC, 864 m
punt 2: 52°23.632'N 6°17.238'E @ 11:42:53 UTC, 814 m
punt 3: 51°35.260'N 4°46.401'E @ 13:32:44 UTC, 908 m
punt 4: 51°48.797'N 5°08.592'E @ 14:01:31 UTC, 708 m
punt 5: 51°26.698'N 4°59.598'E @ 14:30:22 UTC, 919 m
Finish: 51°10.788'N 5°13.023'E @ 14:59:08 UTC, -72 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 58.9 km 322° @ 66.2 km/h
been 2: 140.1 km 50° @ 84.1 km/h
been 3: 137.3 km 230° @ 75.0 km/h
been 4: 35.8 km 45° @ 74.7 km/h
been 5: 42.3 km 194° @ 87.9 km/h
been 6: 33.4 km 152° @ 69.6 km/h
Afgelegde afstand: 447.8 km
Duur: 05:49:32
Gemiddelde snelheid: 76.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.2 km
Starthoogte: 381.0 m
Finishhoogte: -72.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 453 m
Totale score afstand: 447.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°25.012'N 4°57.977'E = 327° 31.6 km van vertrek
tijd: 09:47:40 UTC
alti: 917 m
Finishpunt
pos.: 52°17.867'N 6°16.431'E = 30° 144.4 km van vertrek
tijd: 11:47:40 UTC
alti: 567 m
Grootste afstand in 2 uur: 177.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 88.9 km/h
Hoogteverlies: 350 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 551.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E
punt 1: PRINSENBEEK 51°36.003'N 4°42.321'E 58.8 km 323°
punt 2: RAALTE 52°23.420'N 6°17.030'E 139.6 km 50°
punt 3: BREDA 51°35.161'N 4°46.285'E 137.1 km 230°
punt 4: VEENENDAAL 52°02.500'N 5°33.300'E 74.1 km 46°
punt 5: ETTEN-LEUR 51°34.196'N 4°38.393'E 82.1 km 231°
finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 59.2 km 137°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: KEIHEUVEL @ 09:11:53 UTC, 551 m
punt 1: PRINSENBEEK @ 10:02:59 UTC, 859 m : 58.3 km 68.5 km/h
punt 2: RAALTE @ 11:42:26 UTC, 799 m : 138.6 km 83.6 km/h
punt 3: BREDA @ 13:31:45 UTC, 862 m : 136.1 km 74.7 km/h
punt 4: VEENENDAAL niet gerond
afbreekpunt: 51°48.783'N 5°08.614'E @ 14:01:32 UTC, 706 m : 35.5 km 71.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 368.6 km
Duur van de proef: 04:49:39
Gemiddelde snelheid: 76.4 km/h
Start hoogte: 381 m
Hoogte passeren start: 551 m
Hoogte aan break-punt: 706 m
Hoogteverlies over proef: -325 m
Totale score afstand: 368.6 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 74.2 km
Been 1: 74.2 km
Been 2: 116.6 km
Totaal: 265.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:03:34 UTC
einde: 14:59:09 UTC
duur: 05:55:35
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 381 m @ 09:03:47 UTC
hoog punt: 1531 m @ 12:16:09 UTC
hoogtewinst: 1150 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 09:09:37 bearing 58.9°
Tweede punt: 10:02:57 bearing 11.2°
Totale hoek: -47.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 10711
| |||||||||||||||||||||