CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-04-2022 -- Michiel DE BOCK -- 1229,6 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 27/04/2022
Piloot: MICHIEL DE BOCK
Zweefvliegtuig: D-3609
Toestel type: LS 4 Klasse: STANDARD
Logger type: Flarm s/n: s4r
Logger file: 2022-04-27-FLA-S4R-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:36:44
Duurvlucht : 05:34:08
Vrije vlucht : 319.7 km
Fasttrack : 86.0 kmh
Opgegeven proef: 281.2 km
Driehoek : 309.1 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTY Maubray BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°31.961'N 3°29.397'E
tijd: 10:34:31 UTC
alti: -57 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°31.961'N 3°29.397'E = 270° 0.0 km van vertrek
tijd: 10:34:31 UTC
alti: -57 m
Landingspunt
pos.: 50°31.904'N 3°29.741'E = 105° 0.4 km van vertrek
tijd: 16:11:15 UTC
alti: -43 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 05:36:44
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°31.760'N 3°31.830'E @ 10:50:31 UTC, 647 m
punt 1: 49°35.654'N 3°38.075'E @ 12:18:39 UTC, 1106 m
punt 2: 49°52.390'N 2°23.018'E @ 13:18:27 UTC, 985 m
punt 3: 50°00.266'N 2°34.503'E @ 13:37:55 UTC, 863 m
punt 4: 50°01.257'N 2°54.069'E @ 14:20:59 UTC, 1095 m
punt 5: 50°12.256'N 3°21.694'E @ 15:17:07 UTC, 857 m
Finish: 50°31.933'N 3°30.046'E @ 16:08:35 UTC, 162 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 104.3 km 176° @ 71.0 km/h
been 2: 95.4 km 290° @ 95.7 km/h
been 3: 20.0 km 43° @ 61.8 km/h
been 4: 23.4 km 85° @ 32.7 km/h
been 5: 38.7 km 58° @ 41.4 km/h
been 6: 37.8 km 15° @ 44.1 km/h
Afgelegde afstand: 319.7 km
Duur: 05:18:04
Gemiddelde snelheid: 60.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km
Starthoogte: 332.0 m
Finishhoogte: 162.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 170 m
Totale score afstand: 319.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°13.757'N 3°34.020'E = 171° 34.2 km van vertrek
tijd: 11:22:27 UTC
alti: 1005 m
Finishpunt
pos.: 49°55.339'N 2°25.045'E = 229° 102.3 km van vertrek
tijd: 13:22:27 UTC
alti: 678 m
Grootste afstand in 2 uur: 172.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 86.0 km/h
Hoogteverlies: 327 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 330.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 10CALNEL 50°31.634'N 3°31.642'E
punt 1: LAONCHMBRY 49°35.750'N 3°37.867'E 103.9 km 176°
punt 2: AMIENSLISY 49°52.383'N 2°23.217'E 94.8 km 289°
punt 3: 40QUESNOY 50°14.634'N 3°38.442'E 98.8 km 65°
finish: 10CALNEL 50°31.634'N 3°31.642'E 32.5 km 346°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 10CALNEL @ 10:50:39 UTC, 632 m
punt 1: LAONCHMBRY @ 12:18:43 UTC, 1096 m : 103.9 km 70.8 km/h
punt 2: AMIENSLISY @ 13:18:39 UTC, 963 m : 94.8 km 94.9 km/h
punt 3: 40QUESNOY niet gerond
afbreekpunt: 50°19.778'N 3°27.276'E @ 15:42:51 UTC, 442 m : 82.5 km 34.3 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 281.2 km
Duur van de proef: 04:52:12
Gemiddelde snelheid: 57.7 km/h
Start hoogte: 332 m
Hoogte passeren start: 632 m
Hoogte aan break-punt: 442 m
Hoogteverlies over proef: -110 m
Totale score afstand: 281.2 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 104.2 km
Been 1: 95.1 km
Been 2: 109.8 km
Totaal: 309.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:37:07 UTC
einde: 16:11:15 UTC
duur: 05:34:08
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 332 m @ 10:39:07 UTC
hoog punt: 1319 m @ 12:14:07 UTC
hoogtewinst: 987 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:18:11 bearing 202.8°
Tweede punt: 16:10:39 bearing 240.3°
Totale hoek: 37.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 6097
| |||||||||||||||||||||