CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-04-2022 -- Bert VAN EYKEN -- 2207,3 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 30/04/2022
Piloot: BERT VAN EYKEN
Zweefvliegtuig: OO-ZTO
Toestel type: VENTUS CT 17.6 Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2ox
Logger file: 2022-04-30-LXV-2OX-01.IGC
Motor detectie: ENL + MOP
MOP sensor:
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:39:14
Duurvlucht : 06:35:53
Vrije vlucht : 634.6 km
Fasttrack : 104.5 kmh
Driehoek : 428.9 km
Hoogtewinst : 1256.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBDT Diest BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°00.076'N 5°03.374'E
tijd: 09:01:51 UTC
alti: -99 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.282'N 5°04.008'E = 63° 0.8 km van vertrek
tijd: 09:02:26 UTC
alti: 294 m
Landingspunt
pos.: 51°00.257'N 5°03.951'E = 64° 0.8 km van vertrek
tijd: 15:41:05 UTC
alti: -85 m
Afstand take-off tot landing: 0.8
Totale vluchtduur: 06:39:14
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 1.9 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°59.874'N 5°03.289'E @ 09:05:12 UTC, 382 m
punt 1: 50°35.547'N 4°44.631'E @ 09:30:17 UTC, 673 m
punt 2: 52°16.734'N 7°20.475'E @ 12:11:18 UTC, 969 m
punt 3: 51°33.169'N 7°32.450'E @ 13:06:58 UTC, 1421 m
punt 4: 51°21.104'N 7°47.984'E @ 13:21:55 UTC, 1262 m
punt 5: 50°49.485'N 6°19.793'E @ 14:36:55 UTC, 1107 m
Finish: 50°58.944'N 5°00.230'E @ 15:37:38 UTC, 203 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 50.2 km 206° @ 120.0 km/h
been 2: 260.4 km 43° @ 97.0 km/h
been 3: 81.9 km 170° @ 88.3 km/h
been 4: 28.7 km 141° @ 115.2 km/h
been 5: 118.5 km 241° @ 94.8 km/h
been 6: 94.9 km 281° @ 93.8 km/h
Afgelegde afstand: 634.6 km
Duur: 06:32:26
Gemiddelde snelheid: 97.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 4.2 km
Starthoogte: 382.0 m
Finishhoogte: 203.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 179 m
Totale score afstand: 634.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 52°06.591'N 7°10.091'E = 49° 191.5 km van vertrek
tijd: 12:01:47 UTC
alti: 1360 m
Finishpunt
pos.: 51°04.492'N 6°48.166'E = 85° 122.8 km van vertrek
tijd: 14:01:47 UTC
alti: 721 m
Grootste afstand in 2 uur: 209.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 104.5 km/h
Hoogteverlies: 639 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 3235.7 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: M??NSINGEN-EISBERG 48°24.552'N 9°26.462'E
punt 1: KESSLERH??HE 47°53.815'N 8°06.688'E 114.1 km 240°
punt 2: MILMESBERG TV 50°55.086'N 10°16.231'E 370.7 km 24°
punt 3: F-ADEMUZ-VV 40°05.600'N 1°12.730'W 1497.1 km 221°
finish: M??NSINGEN-EISBERG 48°24.552'N 9°26.462'E 1253.7 km 39°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 294 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 188.7 km
Been 1: 120.1 km
Been 2: 120.1 km
Totaal: 428.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:05:12 UTC
einde: 15:41:05 UTC
duur: 06:35:53
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 379 m @ 09:08:02 UTC
hoog punt: 1635 m @ 14:42:58 UTC
hoogtewinst: 1256 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 09:30:14 bearing 152.0°
Tweede punt: 12:11:13 bearing 51.1°
Totale hoek: -100.9°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 21498
| |||||||||||||||||||||