CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef01-05-2022 -- Matthias LOENDERS -- 596,3 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 01/05/2022
Piloot: SENNE HACCURIA
Zweefvliegtuig: OO-ZAW
Toestel type: KA 8 Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: r4s
Logger file: 2022-05-01-FLA-R4S-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:17:53
Duurvlucht : 03:17:04
Vrije vlucht : 113.3 km
Fasttrack : 44.3 kmh
Hoogtewinst : 1074.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.714'N 5°12.886'E
tijd: 10:01:36 UTC
alti: -40 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°10.714'N 5°12.886'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 10:01:36 UTC
alti: -40 m
Landingspunt
pos.: 51°10.840'N 5°13.183'E = 56° 0.4 km van vertrek
tijd: 13:19:29 UTC
alti: -27 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 03:17:53
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 51°10.902'N 5°14.073'E @ 10:12:33 UTC, 932 m
punt 1: 51°24.478'N 5°00.311'E @ 11:21:17 UTC, 925 m
punt 2: 51°10.435'N 5°09.359'E @ 11:53:53 UTC, 738 m
punt 3: 50°57.372'N 5°20.719'E @ 12:48:21 UTC, 1192 m
Finish: 51°11.713'N 5°13.746'E @ 13:17:01 UTC, 318 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 29.8 km 328° @ 26.0 km/h
been 2: 28.1 km 158° @ 51.7 km/h
been 3: 27.6 km 151° @ 30.4 km/h
been 4: 27.8 km 343° @ 58.2 km/h
Afgelegde afstand: 113.3 km
Duur: 03:04:28
Gemiddelde snelheid: 36.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.1 km
Starthoogte: 374.0 m
Finishhoogte: 318.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 56 m
Totale score afstand: 113.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°21.799'N 4°59.050'E = 322° 26.1 km van vertrek
tijd: 11:16:05 UTC
alti: 1177 m
Finishpunt
pos.: 51°11.635'N 5°13.626'E = 27° 1.9 km van vertrek
tijd: 13:16:05 UTC
alti: 425 m
Grootste afstand in 2 uur: 88.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 44.3 km/h
Hoogteverlies: 752 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 62.8 km GELDIG
vertrek: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E
start: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E
punt 1: 10WES 51°23.930'N 4°56.070'E 31.4 km 321°
finish: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E 31.4 km 140°
landing: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 1KEIH @ 10:04:49 UTC, 500 m
punt 1: 10WES niet gerond
afbreekpunt: 51°24.151'N 4°59.873'E @ 11:20:33 UTC, 977 m : 27.0 km 21.4 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 27.0 km
Duur van de proef: 01:15:44
Gemiddelde snelheid: 21.4 km/h
Start hoogte: 374 m
Hoogte passeren start: 500 m
Hoogte aan break-punt: 977 m
Hoogteverlies over proef: -603 m
Totale score afstand: 27.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:02:25 UTC
einde: 13:19:29 UTC
duur: 03:17:04
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 374 m @ 10:02:25 UTC
hoog punt: 1448 m @ 12:25:01 UTC
hoogtewinst: 1074 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:20:41 bearing 32.5°
Tweede punt: 12:43:57 bearing 83.9°
Totale hoek: 51.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 7759
| |||||||||||||||||||||