CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef01-05-2022 -- Tom CONINGS -- 1475,4 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 01/05/2022
Piloot: TOM CONINGS
Zweefvliegtuig: D-7940
Toestel type: LS 8-18 Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2
Logger file: 2022-05-01-LXV-8I2-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:16:48
Duurvlucht : 05:16:02
Vrije vlucht : 416.8 km
Fasttrack : 92.7 kmh
Driehoek : 110.1 km
Hoogtewinst : 1128.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.231'N 5°22.062'E
tijd: 10:54:19 UTC
alti: -59 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.283'N 5°23.091'E = 85° 1.2 km van vertrek
tijd: 10:55:05 UTC
alti: 389 m
Landingspunt
pos.: 50°58.240'N 5°22.693'E = 89° 0.7 km van vertrek
tijd: 16:11:07 UTC
alti: -37 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 05:16:48
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°57.827'N 5°22.797'E @ 10:59:42 UTC, 785 m
punt 1: 51°23.085'N 5°53.398'E @ 11:48:14 UTC, 1046 m
punt 2: 50°42.794'N 5°07.279'E @ 13:06:13 UTC, 988 m
punt 3: 51°24.678'N 6°00.339'E @ 14:11:39 UTC, 1105 m
punt 4: 50°48.352'N 5°15.971'E @ 15:08:46 UTC, 942 m
punt 5: 51°01.551'N 5°45.001'E @ 15:43:52 UTC, 1268 m
Finish: 50°53.780'N 5°13.530'E @ 16:05:23 UTC, 982 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 58.9 km 37° @ 72.8 km/h
been 2: 92.1 km 216° @ 70.9 km/h
been 3: 99.4 km 38° @ 91.1 km/h
been 4: 85.0 km 218° @ 89.2 km/h
been 5: 41.9 km 54° @ 71.6 km/h
been 6: 39.6 km 249° @ 110.3 km/h
Afgelegde afstand: 416.8 km
Duur: 05:05:41
Gemiddelde snelheid: 81.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 13.0 km
Starthoogte: 364.0 m
Finishhoogte: 982.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -618 m
Totale score afstand: 416.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°44.257'N 5°07.241'E = 214° 31.2 km van vertrek
tijd: 13:10:13 UTC
alti: 1223 m
Finishpunt
pos.: 50°49.894'N 5°15.030'E = 208° 17.5 km van vertrek
tijd: 15:10:13 UTC
alti: 911 m
Grootste afstand in 2 uur: 185.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 92.7 km/h
Hoogteverlies: 312 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 557.9 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: PORTA WESTFALICA 52°13.370'N 8°51.790'E 279.0 km 59°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 279.0 km 241°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HASSELT KIEWIT @ 13:27:21 UTC, 914 m
punt 1: PORTA WESTFALICA niet gerond
afbreekpunt: 51°24.593'N 6°00.476'E @ 14:12:30 UTC, 1129 m : 62.3 km 82.8 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 62.3 km
Duur van de proef: 00:45:09
Gemiddelde snelheid: 82.8 km/h
Start hoogte: 364 m
Hoogte passeren start: 914 m
Hoogte aan break-punt: 1129 m
Hoogteverlies over proef: -765 m
Totale score afstand: 62.3 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 47.8 km
Been 1: 30.8 km
Been 2: 31.5 km
Totaal: 110.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:55:05 UTC
einde: 16:11:07 UTC
duur: 05:16:02
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 364 m @ 10:55:20 UTC
hoog punt: 1492 m @ 14:24:32 UTC
hoogtewinst: 1128 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:49:16 bearing 60.6°
Tweede punt: 13:06:12 bearing 114.8°
Totale hoek: 54.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 7692
| |||||||||||||||||||||