CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef08-05-2022 -- Johan LOUWET & JOEL -- 1095,4 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 08/05/2022
Piloot: JOHAN LOUWET
Zweefvliegtuig: OOYBG
Toestel type: DUO DISCUS Klasse: DOUBLESEATER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 9hl
Logger file: 2022-05-08-LXV-9HL-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:44:40
Duurvlucht : 04:43:54
Vrije vlucht : 306.7 km
Fasttrack : 73.6 kmh
Opgegeven proef: 216.9 km
Hoogtewinst : 1218.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBBT Brasschaat BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°20.224'N 4°30.330'E
tijd: 11:16:19 UTC
alti: -113 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°20.827'N 4°30.040'E = 343° 1.2 km van vertrek
tijd: 11:17:05 UTC
alti: 361 m
Landingspunt
pos.: 51°20.287'N 4°30.176'E = 303° 0.2 km van vertrek
tijd: 16:00:59 UTC
alti: -97 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 04:44:40
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°19.908'N 4°26.984'E @ 11:31:27 UTC, 862 m
punt 1: 51°18.955'N 5°03.789'E @ 12:10:04 UTC, 682 m
punt 2: 50°55.112'N 5°30.827'E @ 13:01:54 UTC, 873 m
punt 3: 51°21.361'N 4°36.571'E @ 14:10:32 UTC, 1163 m
punt 4: 51°15.253'N 5°07.475'E @ 14:42:51 UTC, 965 m
punt 5: 51°02.325'N 5°17.377'E @ 15:10:14 UTC, 1186 m
Finish: 51°20.570'N 4°29.234'E @ 15:59:04 UTC, 116 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 42.8 km 92° @ 66.5 km/h
been 2: 54.3 km 144° @ 62.9 km/h
been 3: 79.8 km 308° @ 69.8 km/h
been 4: 37.7 km 107° @ 69.9 km/h
been 5: 26.6 km 154° @ 58.3 km/h
been 6: 65.5 km 301° @ 80.5 km/h
Afgelegde afstand: 306.7 km
Duur: 04:27:37
Gemiddelde snelheid: 68.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.4 km
Starthoogte: 291.0 m
Finishhoogte: 116.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 175 m
Totale score afstand: 306.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°13.099'N 5°05.565'E = 108° 43.1 km van vertrek
tijd: 13:44:24 UTC
alti: 1267 m
Finishpunt
pos.: 51°19.234'N 4°48.655'E = 95° 21.4 km van vertrek
tijd: 15:44:24 UTC
alti: 726 m
Grootste afstand in 2 uur: 147.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 73.6 km/h
Hoogteverlies: 541 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 305.1 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E
punt 1: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 84.1 km 123°
punt 2: BRECHT 51°21.300'N 4°37.850'E 77.8 km 308°
punt 3: HASSELT AFRIT 50°54.950'N 5°19.420'E 68.8 km 135°
finish: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E 74.3 km 310°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: BRASSCHAAT @ 11:31:19 UTC, 849 m
punt 1: FORD GENK @ 13:02:57 UTC, 897 m : 84.1 km 55.1 km/h
punt 2: BRECHT @ 14:08:56 UTC, 1013 m : 77.8 km 70.8 km/h
punt 3: HASSELT AFRIT niet gerond
afbreekpunt: 51°02.307'N 5°17.324'E @ 15:10:12 UTC, 1191 m : 55.0 km 53.8 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 216.9 km
Duur van de proef: 03:38:53
Gemiddelde snelheid: 59.5 km/h
Start hoogte: 291 m
Hoogte passeren start: 849 m
Hoogte aan break-punt: 1191 m
Hoogteverlies over proef: -900 m
Totale score afstand: 216.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:17:05 UTC
einde: 16:00:59 UTC
duur: 04:43:54
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 291 m @ 11:18:34 UTC
hoog punt: 1509 m @ 15:32:06 UTC
hoogtewinst: 1218 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:31:28 bearing 357.1°
Tweede punt: 13:03:26 bearing 88.5°
Totale hoek: 91.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 9245
| |||||||||||||||||||||