CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-05-2022 -- Matthias LOENDERS -- 854,2 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 14/05/2022
Piloot: SENNE HACCURIA
Zweefvliegtuig: OO-ZAW
Toestel type: KA 8 Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: r4s
Logger file: 2022-05-14-FLA-R4S-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:09:36
Duurvlucht : 04:08:44
Vrije vlucht : 162.3 km
Fasttrack : 50.5 kmh
Hoogtewinst : 1121.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.945'N 5°13.672'E
tijd: 11:19:47 UTC
alti: -18 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°10.945'N 5°13.672'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 11:19:47 UTC
alti: -18 m
Landingspunt
pos.: 51°10.828'N 5°13.160'E = 250° 0.6 km van vertrek
tijd: 15:29:23 UTC
alti: -7 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 04:09:36
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 51°11.136'N 5°14.113'E @ 11:28:43 UTC, 842 m
punt 1: 51°24.011'N 5°00.004'E @ 12:20:07 UTC, 575 m
punt 2: 51°13.048'N 5°11.584'E @ 13:07:15 UTC, 1411 m
punt 3: 50°58.620'N 5°21.123'E @ 13:54:03 UTC, 786 m
punt 4: 51°22.969'N 4°59.692'E @ 15:02:47 UTC, 1214 m
Finish: 51°10.081'N 5°12.834'E @ 15:25:35 UTC, 285 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 29.0 km 326° @ 33.8 km/h
been 2: 24.4 km 146° @ 31.0 km/h
been 3: 29.0 km 157° @ 37.2 km/h
been 4: 51.6 km 331° @ 45.0 km/h
been 5: 28.4 km 147° @ 74.6 km/h
Afgelegde afstand: 162.3 km
Duur: 03:56:52
Gemiddelde snelheid: 41.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.9 km
Starthoogte: 445.0 m
Finishhoogte: 285.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 160 m
Totale score afstand: 162.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°07.786'N 5°14.154'E = 175° 5.9 km van vertrek
tijd: 13:28:11 UTC
alti: 1220 m
Finishpunt
pos.: 51°10.918'N 5°14.241'E = 94° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:28:11 UTC
alti: 94 m
Grootste afstand in 2 uur: 101.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 50.5 km/h
Hoogteverlies: 1126 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 197.4 km GELDIG
vertrek: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E
start: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E
punt 1: 10WDK 50°52.700'N 5°36.560'E 43.3 km 141°
punt 2: 1WEEL 51°23.830'N 4°58.100'E 73.1 km 322°
punt 3: 10GOO 51°21.433'N 4°32.650'E 29.9 km 262°
finish: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E 51.1 km 112°
landing: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 1KEIH @ 13:10:31 UTC, 1320 m
punt 1: 10WDK niet gerond
afbreekpunt: 50°58.653'N 5°21.163'E @ 13:53:59 UTC, 798 m : 22.2 km 30.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 22.2 km
Duur van de proef: 00:43:28
Gemiddelde snelheid: 30.6 km/h
Start hoogte: 445 m
Hoogte passeren start: 1320 m
Hoogte aan break-punt: 798 m
Hoogteverlies over proef: -353 m
Totale score afstand: 22.2 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:20:39 UTC
einde: 15:29:23 UTC
duur: 04:08:44
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 445 m @ 11:20:51 UTC
hoog punt: 1566 m @ 14:32:15 UTC
hoogtewinst: 1121 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:20:07 bearing 32.8°
Tweede punt: 13:54:03 bearing 81.8°
Totale hoek: 49.0°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 13161
| |||||||||||||||||||||