CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-05-2022 -- Nick FREMAU -- 1588,0 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 14/05/2022
Piloot: FREMAU NICK
Zweefvliegtuig: PH-1080
Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4fw
Logger file: 2022-05-14-NAV-4FW-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:12:26
Duurvlucht : 05:08:34
Vrije vlucht : 361.3 km
Fasttrack : 97.2 kmh
Driehoek : 209.0 km
Hoogtewinst : 1558.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBSU St.Hubert BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°01.952'N 5°24.533'E
tijd: 11:10:31 UTC
alti: 474 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°04.760'N 5°24.934'E = 5° 5.2 km van vertrek
tijd: 11:14:23 UTC
alti: 1090 m
Landingspunt
pos.: 50°02.125'N 5°24.463'E = 345° 0.3 km van vertrek
tijd: 16:22:57 UTC
alti: 491 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 05:12:26
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°02.843'N 5°23.842'E @ 12:20:33 UTC, 1661 m
punt 1: 50°03.812'N 5°41.686'E @ 12:37:29 UTC, 1790 m
punt 2: 50°33.371'N 6°45.660'E @ 13:37:32 UTC, 1128 m
punt 3: 50°02.642'N 6°35.915'E @ 14:23:44 UTC, 1815 m
punt 4: 50°25.860'N 7°03.864'E @ 14:58:04 UTC, 1859 m
punt 5: 50°15.082'N 6°53.512'E @ 15:10:46 UTC, 1714 m
Finish: 50°02.761'N 5°22.924'E @ 16:20:20 UTC, 828 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 21.4 km 85° @ 75.7 km/h
been 2: 93.7 km 54° @ 93.6 km/h
been 3: 58.1 km 192° @ 75.5 km/h
been 4: 54.4 km 37° @ 95.0 km/h
been 5: 23.5 km 212° @ 110.8 km/h
been 6: 110.3 km 259° @ 95.1 km/h
Afgelegde afstand: 361.3 km
Duur: 03:59:47
Gemiddelde snelheid: 90.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.4 km
Starthoogte: 1011.0 m
Finishhoogte: 828.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 183 m
Totale score afstand: 361.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°04.163'N 6°34.793'E = 87° 84.0 km van vertrek
tijd: 14:21:53 UTC
alti: 1875 m
Finishpunt
pos.: 50°01.441'N 5°24.499'E = 182° 0.9 km van vertrek
tijd: 16:21:53 UTC
alti: 651 m
Grootste afstand in 2 uur: 194.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 97.2 km/h
Hoogteverlies: 1224 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 352.8 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: DP6 49°60.000'N 5°27.000'E
punt 1: BADMUNSTEREIFEL 50°33.533'N 6°45.867'E 112.4 km 56°
punt 2: KYLLBURG 50°02.517'N 6°35.817'E 58.7 km 192°
punt 3: SCHOENEBERG 50°25.883'N 7°04.233'E 54.9 km 38°
finish: ST HUBERT 50°02.333'N 5°24.233'E 126.7 km 250°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 1090 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 87.4 km
Been 1: 58.5 km
Been 2: 63.1 km
Totaal: 209.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:14:23 UTC
einde: 16:22:57 UTC
duur: 05:08:34
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 964 m @ 13:43:07 UTC
hoog punt: 2522 m @ 15:15:08 UTC
hoogtewinst: 1558 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:36:22 bearing 102.6°
Tweede punt: 16:21:29 bearing 145.9°
Totale hoek: 43.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 7368
| |||||||||||||||||||||