CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-05-2022 -- Robbe VAN BRANDT -- 936,6 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 14/05/2022
Piloot: ROBBE VAN BRANDT
Zweefvliegtuig: OO-ZPP
Toestel type: ASW 15 Klasse: STANDAARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: hm8
Logger file: 2022-05-14-NAV-HM8-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:54:42
Duurvlucht : 04:50:30
Vrije vlucht : 186.3 km
Fasttrack : 64.1 kmh
Opgegeven proef: 178.7 km
Driehoek : 145.9 km
Hoogtewinst : 1645.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBSU St.Hubert BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°02.010'N 5°24.594'E
tijd: 10:57:18 UTC
alti: 468 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°04.266'N 5°24.643'E = 1° 4.2 km van vertrek
tijd: 11:01:30 UTC
alti: 1106 m
Landingspunt
pos.: 50°24.863'N 7°04.610'E = 70° 125.9 km van vertrek
tijd: 15:52:00 UTC
alti: 422 m
Afstand take-off tot landing: 125.9
Totale vluchtduur: 04:54:42
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°03.063'N 5°23.196'E @ 12:10:14 UTC, 1808 m
punt 1: 50°26.728'N 6°27.547'E @ 13:33:57 UTC, 1585 m
punt 2: 50°35.321'N 6°38.409'E @ 13:48:24 UTC, 1215 m
punt 3: 50°24.286'N 6°38.144'E @ 14:28:07 UTC, 1226 m
punt 4: 50°13.515'N 6°39.478'E @ 15:13:40 UTC, 1477 m
Finish: 50°25.002'N 7°05.086'E @ 15:51:28 UTC, 515 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 88.2 km 60° @ 63.2 km/h
been 2: 20.5 km 39° @ 85.0 km/h
been 3: 20.5 km 181° @ 30.9 km/h
been 4: 20.0 km 175° @ 26.4 km/h
been 5: 37.1 km 55° @ 58.9 km/h
Afgelegde afstand: 186.3 km
Duur: 03:41:14
Gemiddelde snelheid: 50.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 126.9 km
Starthoogte: 1009.0 m
Finishhoogte: 515.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 494 m
Totale score afstand: 186.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°03.139'N 5°26.953'E = 53° 3.5 km van vertrek
tijd: 12:04:03 UTC
alti: 1740 m
Finishpunt
pos.: 50°27.753'N 6°33.674'E = 59° 95.0 km van vertrek
tijd: 14:04:03 UTC
alti: 903 m
Grootste afstand in 2 uur: 128.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 64.1 km/h
Hoogteverlies: 837 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 306.7 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: DP2 50°05.000'N 5°27.000'E
punt 1: MECHERNICH 50°35.483'N 6°38.450'E 101.9 km 56°
punt 2: GEROLSTEIN 50°13.433'N 6°39.633'E 40.9 km 178°
punt 3: SCHOENEBERG 50°25.883'N 7°04.233'E 37.2 km 51°
finish: ST HUBERT 50°02.333'N 5°24.233'E 126.7 km 250°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: DP2 @ 12:20:43 UTC, 1756 m
punt 1: MECHERNICH @ 13:48:24 UTC, 1215 m : 101.4 km 69.4 km/h
punt 2: GEROLSTEIN @ 15:13:47 UTC, 1475 m : 39.9 km 28.0 km/h
punt 3: SCHOENEBERG @ 15:41:07 UTC, 854 m : 36.2 km 79.5 km/h
finish: ST HUBERT niet gerond
afbreekpunt: 50°24.354'N 7°03.536'E @ 15:47:37 UTC, 750 m : 1.2 km 11.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 178.7 km
Duur van de proef: 03:26:54
Gemiddelde snelheid: 51.8 km/h
Start hoogte: 1009 m
Hoogte passeren start: 1756 m
Hoogte aan break-punt: 750 m
Hoogteverlies over proef: 259 m
Totale score afstand: 178.7 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 56.9 km
Been 1: 40.9 km
Been 2: 48.2 km
Totaal: 145.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:01:30 UTC
einde: 15:52:00 UTC
duur: 04:50:30
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 611 m @ 14:42:09 UTC
hoog punt: 2256 m @ 15:21:10 UTC
hoogtewinst: 1645 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:10:15 bearing 145.6°
Tweede punt: 13:48:24 bearing 102.1°
Totale hoek: -43.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 9763
| |||||||||||||||||||||