CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-05-2022 -- Simon BERX -- 1204,4 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 21/05/2022
Piloot: SIMON BERX
Zweefvliegtuig: OO-YFS
Toestel type: LS 6-18 Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a70
Logger file: 2022-05-21-LXV-A70-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:07:01
Duurvlucht : 05:03:35
Vrije vlucht : 352.3 km
Fasttrack : 83.9 kmh
Driehoek : 261.5 km
Hoogtewinst : 1016.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.254'N 5°22.808'E
tijd: 10:38:19 UTC
alti: -41 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°56.315'N 5°21.215'E = 207° 4.0 km van vertrek
tijd: 10:41:45 UTC
alti: 632 m
Landingspunt
pos.: 50°58.227'N 5°22.505'E = 262° 0.4 km van vertrek
tijd: 15:45:20 UTC
alti: -28 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 05:07:01
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°00.239'N 5°24.379'E @ 10:54:33 UTC, 721 m
punt 1: 50°45.416'N 5°02.720'E @ 11:31:50 UTC, 965 m
punt 2: 49°56.431'N 5°20.381'E @ 13:00:38 UTC, 1375 m
punt 3: 50°12.039'N 5°55.683'E @ 13:41:35 UTC, 1539 m
punt 4: 50°30.154'N 5°00.951'E @ 14:38:51 UTC, 1190 m
punt 5: 51°09.065'N 5°24.519'E @ 15:35:36 UTC, 1052 m
Finish: 50°58.227'N 5°22.505'E @ 15:45:20 UTC, -28 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 37.4 km 223° @ 60.2 km/h
been 2: 93.2 km 167° @ 63.0 km/h
been 3: 51.1 km 55° @ 74.9 km/h
been 4: 73.1 km 298° @ 76.6 km/h
been 5: 77.3 km 21° @ 81.7 km/h
been 6: 20.2 km 187° @ 124.7 km/h
Afgelegde afstand: 352.3 km
Duur: 04:50:47
Gemiddelde snelheid: 72.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km
Starthoogte: 602.0 m
Finishhoogte: -28.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 630 m
Totale score afstand: 352.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°11.950'N 5°53.298'E = 157° 93.1 km van vertrek
tijd: 13:43:15 UTC
alti: 1452 m
Finishpunt
pos.: 50°58.324'N 5°23.486'E = 81° 0.8 km van vertrek
tijd: 15:43:16 UTC
alti: 69 m
Grootste afstand in 2 uur: 167.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 83.9 km/h
Hoogteverlies: 1383 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 769.1 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: MENDIG AER 50°21.950'N 7°18.760'E 152.6 km 115°
punt 2: INSELBERG 50°51.010'N 10°27.950'E 229.6 km 75°
punt 3: NURBURGRING 50°20.530'N 6°55.780'E 256.6 km 259°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 130.2 km 303°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HASSELT KIEWIT @ 11:02:52 UTC, 1001 m
punt 1: MENDIG AER niet gerond
afbreekpunt: 50°12.100'N 5°55.666'E @ 13:41:31 UTC, 1533 m : 52.2 km 19.7 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 52.2 km
Duur van de proef: 02:38:39
Gemiddelde snelheid: 19.7 km/h
Start hoogte: 602 m
Hoogte passeren start: 1001 m
Hoogte aan break-punt: 1533 m
Hoogteverlies over proef: -931 m
Totale score afstand: 52.2 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 76.3 km
Been 1: 111.9 km
Been 2: 73.3 km
Totaal: 261.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:41:45 UTC
einde: 15:45:20 UTC
duur: 05:03:35
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 602 m @ 10:50:33 UTC
hoog punt: 1618 m @ 13:46:23 UTC
hoogtewinst: 1016 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:00:42 bearing 150.1°
Tweede punt: 15:35:40 bearing 66.4°
Totale hoek: -83.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 8712
| |||||||||||||||||||||