CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef22-05-2022 -- Sebastiaan DURT & JAN-BART VAN ERCK -- 1444,6 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 22/05/2022
Piloot: JB VAN ERCK
Zweefvliegtuig: D-KIDX
Toestel type: NIMBUS 4DM Klasse: OPEN
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8cf
Logger file: 2022-05-22-LXV-8CF-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 462
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:36:57
Duurvlucht : 05:39:18
Vrije vlucht : 444.2 km
Fasttrack : 97.9 kmh
Driehoek : 352.1 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZR Zoersel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°15.894'N 4°45.280'E
tijd: 10:05:40 UTC
alti: -13 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°16.025'N 4°45.755'E = 66° 0.6 km van vertrek
tijd: 10:12:40 UTC
alti: 694 m
Landingspunt
pos.: 51°15.472'N 4°44.529'E = 228° 1.2 km van vertrek
tijd: 16:42:37 UTC
alti: 28 m
Afstand take-off tot landing: 1.2
Totale vluchtduur: 06:36:57
Motorgebruik
aantal keren: 2
totale motortijd: 26.5 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°16.118'N 4°44.917'E @ 10:18:11 UTC, 1045 m
punt 1: 51°12.168'N 5°22.340'E @ 10:46:48 UTC, 778 m
punt 2: 51°46.891'N 7°17.409'E @ 12:24:14 UTC, 1204 m
punt 3: 52°03.474'N 5°55.487'E @ 13:31:14 UTC, 1259 m
punt 4: 51°39.771'N 6°55.704'E @ 14:54:46 UTC, 914 m
punt 5: 51°30.026'N 6°39.771'E @ 15:15:52 UTC, 595 m
Finish: 51°24.455'N 6°01.459'E @ 15:50:52 UTC, 436 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 44.2 km 99° @ 92.6 km/h
been 2: 147.9 km 63° @ 91.1 km/h
been 3: 98.8 km 289° @ 88.5 km/h
been 4: 81.9 km 122° @ 58.8 km/h
been 5: 25.8 km 226° @ 73.3 km/h
been 6: 45.6 km 257° @ 78.1 km/h
Afgelegde afstand: 444.2 km
Duur: 05:32:41
Gemiddelde snelheid: 80.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 89.9 km
Starthoogte: 687.0 m
Finishhoogte: 436.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 251 m
Totale score afstand: 444.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°18.775'N 5°43.254'E = 85° 67.6 km van vertrek
tijd: 11:09:37 UTC
alti: 1260 m
Finishpunt
pos.: 51°57.813'N 6°14.464'E = 52° 129.0 km van vertrek
tijd: 13:09:37 UTC
alti: 989 m
Grootste afstand in 2 uur: 195.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 97.9 km/h
Hoogteverlies: 271 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 522.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: ZOERSEL 51°15.850'N 4°45.250'E
punt 1: BORKENBERGE 51°46.750'N 7°17.120'E 184.8 km 71°
punt 2: TERLET 52°03.480'N 5°55.650'E 98.4 km 289°
punt 3: DORSTEN 51°39.680'N 6°55.470'E 81.6 km 122°
finish: ZOERSEL 51°15.850'N 4°45.250'E 157.2 km 254°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 694 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 150.1 km
Been 1: 98.6 km
Been 2: 103.5 km
Totaal: 352.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:12:40 UTC
einde: 15:51:58 UTC
duur: 05:39:18
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 537 m @ 15:09:43 UTC
hoog punt: 1492 m @ 15:29:43 UTC
hoogtewinst: 955 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 10:18:13 bearing 24.2°
Tweede punt: 15:16:19 bearing 65.5°
Totale hoek: 41.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 10961
| |||||||||||||||||||||