CHARRON.beta: Hall of fame - B VV - B VVall - B OP - Charronde - Speed.Charron - Δ.Charron - Verste buitenlanding
BERICHT VAN DE JURY

01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

28-05-2022 -- Sebastiaan DURT -- 1782,4 punten

Database gegevens:

Datum: 28-05-2022 Type proef: WW
Toestel: Ka 6 E Immatriculatie: OO-ZTS
Handicapfactor: 85 Klasse: Club
Piloot: Sebastiaan DURT Club: KAZM
Afstand: 303 km Score: 1782,4 pt
Vertrekpunt: EBWE Wedstrijd: JA
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

LFA Golf 1 en 2 actief.

Blog/fotos:
Igc-file: 2022-05-28-NAV-8QT-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Soaringlab:Proef openen in Soaringlab
Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 28-05-2022
Weerkaart: Weerkaart van 28-05-2022



IGC File gegevens:

303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
310 Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels

Scoring versie: 19.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   28/05/2022
Piloot:         SEBASTIAAN DURT
Zweefvliegtuig: OO-ZTS
Toestel type:   KA6E    Klasse: CLUB
Logger type:    Naviter d.o.o.  s/n: 8qt
Logger file:    2022-05-28-NAV-8QT-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

SAMENVATTING
Vluchttijd     : 05:58:27
Duurvlucht     : 05:55:32
Vrije vlucht   :  302.6 km
Fasttrack      :   64.9 kmh
Driehoek       :  128.5 km
Hoogtewinst    : 1168.0 m

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBWE  Weelde        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 51°23.869'N   4°58.295'E
    tijd: 09:27:06 UTC
    alti: -46 m
Ontkoppelpunt
    pos.: 51°22.163'N   4°55.020'E = 230° 4.9 km van vertrek
    tijd: 09:30:01 UTC
    alti: 583 m
Landingspunt 
    pos.: 51°23.919'N   4°58.397'E =  52° 0.1 km van vertrek
    tijd: 15:25:33 UTC
    alti: -33 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 05:58:27
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  51°22.163'N   4°55.020'E  @ 09:30:01 UTC,   583 m
    punt 1:  50°55.107'N   5°30.380'E  @ 10:37:00 UTC,  1222 m
    punt 2:  51°09.306'N   5°45.260'E  @ 11:14:25 UTC,  1036 m
    punt 3:  51°23.207'N   4°36.131'E  @ 13:08:11 UTC,  1133 m
    punt 4:  51°19.206'N   4°56.645'E  @ 13:25:53 UTC,  1044 m
    punt 5:  51°00.729'N   5°21.988'E  @ 14:01:27 UTC,  1210 m
    Finish:  51°24.213'N   4°58.433'E  @ 15:24:47 UTC,    98 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   64.9 km 140° @  58.2 km/h
    been 2:   31.6 km  33° @  50.6 km/h
    been 3:   84.4 km 288° @  44.5 km/h
    been 4:   24.9 km 107° @  84.6 km/h
    been 5:   45.2 km 139° @  76.3 km/h
    been 6:   51.5 km 328° @  37.1 km/h
Afgelegde afstand:                   302.6 km
Duur:                                05:54:46
Gemiddelde snelheid:                 51.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Starthoogte:                         583.0 m
Finishhoogte:                        98.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          485 m
Totale score afstand:                302.6 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    51°13.440'N   5°20.958'E = 126° 32.7 km van vertrek
    tijd:    12:04:37 UTC
    alti:    1321 m
Finishpunt
    pos.:    51°02.454'N   5°19.379'E = 148° 46.7 km van vertrek
    tijd:    14:04:37 UTC
    alti:    895 m
Grootste afstand in 2 uur: 129.8 km
Beste snelheid in 2 uur:    64.9 km/h
Hoogteverlies:             426 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 298.1 km  NIET GELDIG
Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent
Nul of te veel keerpunten volgens regels
    vertrek:                  0°00.000'N   0°00.000'E
    start:   RAVELS          51°21.550'N   4°59.350'E
    punt 1:  FORD GENK       50°55.410'N   5°30.380'E    60.5 km 143°
    punt 2:  KINROOI         51°08.780'N   5°44.530'E    29.8 km  34°
    punt 3:  WUUSTWEZEL      51°23.320'N   4°35.900'E    84.3 km 289°
    punt 4:  TURNHOUT KERK   51°19.450'N   4°56.650'E    25.1 km 106°
    punt 5:  ZONHOVEN        51°00.728'N   5°22.287'E    45.8 km 139°
    punt 6:  SCHOONBROEK     51°17.780'N   5°02.030'E    39.5 km 323°
    finish:  WEELDE 25       51°24.860'N   5°02.230'E    13.1 km   1°
    landing: WEELDE AERO     51°24.050'N   4°58.130'E

DRIEHOEK ANALYSE
Been 0:   36.0 km
Been 1:   36.3 km
Been 2:   56.1 km
Totaal:  128.5 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 09:30:01 UTC
    einde: 15:25:33 UTC
    duur:  05:55:32

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     498 m @ 12:27:49 UTC
    hoog punt:    1666 m @ 14:54:26 UTC
    hoogtewinst:  1168 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 10:37:00  bearing 88.1°
    Tweede punt: 13:08:10  bearing 8.6°
    Totale hoek: -79.5°

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6343

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2022 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs