CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2022 -- Glenn HOSTENS -- 1871,6 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 28/05/2022
Piloot: GLENN.HOSTENS
Zweefvliegtuig: D-6925
Toestel type: ASW 19 Klasse: CLUB
Logger type: LX Navigation s/n: g97
Logger file: 2022-05-28-LXN-G97-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 08:10:37
Duurvlucht : 08:06:56
Vrije vlucht : 467.9 km
Fasttrack : 91.6 kmh
Opgegeven proef: 349.8 km
Driehoek : 195.8 km
Hoogtewinst : 1446.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.742'N 4°57.500'E
tijd: 10:23:42 UTC
alti: 3 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°46.624'N 5°00.269'E = 94° 3.3 km van vertrek
tijd: 10:27:23 UTC
alti: 511 m
Landingspunt
pos.: 50°46.873'N 4°57.464'E = 350° 0.2 km van vertrek
tijd: 18:34:19 UTC
alti: 17 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 08:10:37
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°42.248'N 4°57.335'E @ 10:50:59 UTC, 962 m
punt 1: 50°59.762'N 5°17.119'E @ 12:02:12 UTC, 1448 m
punt 2: 51°34.298'N 4°55.850'E @ 13:26:48 UTC, 947 m
punt 3: 50°47.221'N 5°13.730'E @ 14:28:05 UTC, 1376 m
punt 4: 51°42.042'N 4°43.759'E @ 15:56:45 UTC, 1141 m
punt 5: 50°52.182'N 5°37.225'E @ 17:01:29 UTC, 1383 m
Finish: 50°39.992'N 4°58.588'E @ 18:14:03 UTC, 1120 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 39.9 km 35° @ 33.6 km/h
been 2: 68.6 km 339° @ 48.7 km/h
been 3: 89.7 km 166° @ 87.9 km/h
been 4: 107.5 km 341° @ 72.7 km/h
been 5: 111.4 km 146° @ 103.3 km/h
been 6: 50.7 km 244° @ 42.0 km/h
Afgelegde afstand: 467.9 km
Duur: 07:23:04
Gemiddelde snelheid: 63.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.6 km
Starthoogte: 511.0 m
Finishhoogte: 1120.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -609 m
Totale score afstand: 467.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°07.106'N 5°09.996'E = 21° 40.5 km van vertrek
tijd: 15:00:21 UTC
alti: 1573 m
Finishpunt
pos.: 50°51.646'N 5°36.392'E = 78° 46.6 km van vertrek
tijd: 17:00:25 UTC
alti: 1441 m
Grootste afstand in 2 uur: 183.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 91.6 km/h
Hoogteverlies: 132 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 407.1 km GELDIG
vertrek: GOETSVEN 50°46.950'N 4°57.450'E
start: GOETSVEN 50°46.950'N 4°57.450'E
punt 1: GILZEJEN 51°34.050'N 4°55.550'E 87.4 km 359°
punt 2: SINTRUI 50°47.350'N 5°11.650'E 88.6 km 168°
punt 3: GILZEJEN 51°34.050'N 4°55.550'E 88.6 km 348°
punt 4: SINTRUI 50°47.350'N 5°11.650'E 88.6 km 168°
punt 5: LUMMEN 50°59.950'N 5°13.430'E 23.5 km 5°
finish: GOETSVEN 50°46.950'N 4°57.450'E 30.5 km 218°
landing: GOETSVEN 50°46.950'N 4°57.450'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GOETSVEN @ 10:57:04 UTC, 517 m
punt 1: GILZEJEN @ 13:27:17 UTC, 1007 m : 86.9 km 34.7 km/h
punt 2: SINTRUI @ 14:25:22 UTC, 1183 m : 87.6 km 90.5 km/h
punt 3: GILZEJEN @ 16:00:21 UTC, 1123 m : 87.6 km 55.3 km/h
punt 4: SINTRUI @ 17:50:03 UTC, 1363 m : 87.6 km 47.9 km/h
punt 5: LUMMEN niet gerond
afbreekpunt: 50°47.725'N 5°11.459'E @ 17:50:55 UTC, 1290 m : 0.2 km 11.8 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 349.8 km
Duur van de proef: 06:53:51
Gemiddelde snelheid: 50.7 km/h
Start hoogte: 511 m
Hoogte passeren start: 517 m
Hoogte aan break-punt: 1290 m
Hoogteverlies over proef: -779 m
Totale score afstand: 349.8 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 56.3 km
Been 1: 54.8 km
Been 2: 84.7 km
Totaal: 195.8 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:27:23 UTC
einde: 18:34:19 UTC
duur: 08:06:56
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 362 m @ 11:11:00 UTC
hoog punt: 1808 m @ 14:58:25 UTC
hoogtewinst: 1446 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 15:56:53 bearing 10.7°
Tweede punt: 18:12:11 bearing 128.0°
Totale hoek: 117.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 7610
| |||||||||||||||||||||