CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-05-2022 -- Bram DE MAN -- 611,1 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 27/05/2022
Piloot: BRAM DE MAN
Zweefvliegtuig: OO-YBT
Toestel type: G 102 CLUB ASTIR IIIB Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: b53
Logger file: 2022-05-27-FLA-B53-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:54:28
Duurvlucht : 02:53:28
Vrije vlucht : 116.5 km
Fasttrack : 56.1 kmh
Hoogtewinst : 1058.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.885'N 4°58.287'E
tijd: 11:49:10 UTC
alti: -42 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.885'N 4°58.287'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 11:49:10 UTC
alti: -42 m
Landingspunt
pos.: 51°15.466'N 5°10.468'E = 138° 21.0 km van vertrek
tijd: 14:43:38 UTC
alti: -50 m
Afstand take-off tot landing: 21.0
Totale vluchtduur: 02:54:28
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 51°22.463'N 5°00.847'E @ 12:13:56 UTC, 1267 m
punt 1: 51°23.145'N 4°42.775'E @ 12:35:42 UTC, 841 m
punt 2: 51°18.489'N 5°02.303'E @ 13:00:32 UTC, 1057 m
punt 3: 51°10.389'N 5°13.724'E @ 13:16:06 UTC, 831 m
punt 4: 51°05.372'N 5°28.979'E @ 13:48:00 UTC, 1283 m
Finish: 51°15.892'N 5°08.190'E @ 14:34:50 UTC, 191 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 21.0 km 274° @ 57.9 km/h
been 2: 24.3 km 111° @ 58.6 km/h
been 3: 20.1 km 138° @ 77.3 km/h
been 4: 20.1 km 118° @ 37.8 km/h
been 5: 31.1 km 309° @ 39.9 km/h
Afgelegde afstand: 116.5 km
Duur: 02:20:54
Gemiddelde snelheid: 49.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 18.8 km
Starthoogte: 415.0 m
Finishhoogte: 191.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 224 m
Totale score afstand: 116.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°23.373'N 4°52.142'E = 262° 7.2 km van vertrek
tijd: 12:05:12 UTC
alti: 1168 m
Finishpunt
pos.: 51°10.897'N 5°17.878'E = 137° 33.1 km van vertrek
tijd: 14:05:12 UTC
alti: 727 m
Grootste afstand in 2 uur: 112.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 56.1 km/h
Hoogteverlies: 441 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 137.6 km GELDIG
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 103RAV 51°21.550'N 4°59.350'E
punt 1: 065LOE 51°24.200'N 4°40.950'E 21.9 km 283°
punt 2: 126WAU 51°05.007'N 5°27.355'E 64.7 km 123°
punt 3: 110SBR 51°17.780'N 5°02.030'E 37.8 km 309°
finish: 10W25 51°24.860'N 5°02.230'E 13.1 km 1°
landing: 1EBWE 51°24.050'N 4°58.130'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 509 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:50:10 UTC
einde: 14:43:38 UTC
duur: 02:53:28
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 415 m @ 11:52:12 UTC
hoog punt: 1473 m @ 13:44:24 UTC
hoogtewinst: 1058 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:35:42 bearing 16.4°
Tweede punt: 13:47:56 bearing 73.0°
Totale hoek: 56.6°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 7036
| |||||||||||||||||||||