CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2022 -- Dominique WERQUIN -- 785,5 punten
303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 28/05/2022
Piloot: DOMINIQUE WERQUIN
Zweefvliegtuig: OO-ZQP
Toestel type: G 102 ASTIR CS Klasse:
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 3rf
Logger file: 2022-05-28-LXV-3RF-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:21:07
Duurvlucht : 03:20:29
Vrije vlucht : 152.2 km
Fasttrack : 58.2 kmh
Driehoek : 114.5 km
Hoogtewinst : 1325.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.891'N 4°58.287'E
tijd: 09:36:30 UTC
alti: -55 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.692'N 4°57.505'E = 248° 1.0 km van vertrek
tijd: 09:37:08 UTC
alti: 437 m
Landingspunt
pos.: 51°14.383'N 4°59.419'E = 176° 17.7 km van vertrek
tijd: 12:57:37 UTC
alti: -62 m
Afstand take-off tot landing: 17.7
Totale vluchtduur: 03:21:07
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 51°23.566'N 4°57.069'E @ 09:37:30 UTC, 465 m
punt 1: 51°15.408'N 5°12.314'E @ 10:11:53 UTC, 712 m
punt 2: 50°54.970'N 5°31.380'E @ 10:51:21 UTC, 1048 m
punt 3: 51°08.064'N 5°45.240'E @ 11:27:33 UTC, 1051 m
punt 4: 51°13.105'N 5°27.040'E @ 12:00:50 UTC, 507 m
Finish: 51°14.443'N 4°59.167'E @ 12:56:11 UTC, 126 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 23.3 km 130° @ 40.6 km/h
been 2: 44.0 km 150° @ 66.8 km/h
been 3: 29.2 km 34° @ 48.4 km/h
been 4: 23.2 km 294° @ 41.8 km/h
been 5: 32.5 km 275° @ 35.3 km/h
Afgelegde afstand: 152.2 km
Duur: 03:18:41
Gemiddelde snelheid: 45.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 17.5 km
Starthoogte: 437.0 m
Finishhoogte: 126.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 311 m
Totale score afstand: 152.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°22.797'N 4°59.542'E = 144° 2.5 km van vertrek
tijd: 09:58:35 UTC
alti: 925 m
Finishpunt
pos.: 51°12.899'N 5°26.985'E = 121° 39.1 km van vertrek
tijd: 11:58:35 UTC
alti: 540 m
Grootste afstand in 2 uur: 116.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 58.2 km/h
Hoogteverlies: 385 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 298.1 km NIET GELDIG
Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: TAKEOFF 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RAVELS 51°21.550'N 4°59.350'E
punt 1: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 60.5 km 143°
punt 2: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 29.8 km 34°
punt 3: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 84.3 km 289°
punt 4: TURNHOUT KERK 51°19.450'N 4°56.650'E 25.1 km 106°
punt 5: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E 45.8 km 139°
punt 6: SCHOONBROEK 51°17.780'N 5°02.030'E 39.5 km 323°
finish: WEELDE 25 51°24.860'N 5°02.230'E 13.1 km 1°
landing: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 32.1 km
Been 1: 32.8 km
Been 2: 49.7 km
Totaal: 114.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:37:08 UTC
einde: 12:57:37 UTC
duur: 03:20:29
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 151 m @ 12:10:30 UTC
hoog punt: 1476 m @ 12:35:54 UTC
hoogtewinst: 1325 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 09:37:32 bearing 30.6°
Tweede punt: 10:51:22 bearing 88.3°
Totale hoek: 57.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5441
| |||||||||||||||||||||