CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2022 -- Thomas DE BRUYN -- 1994,1 punten
303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 28/05/2022
Piloot: THOMAS DE BRUYN
Zweefvliegtuig: OOZDT
Toestel type: K 8B Klasse:
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 44o
Logger file: 2022-05-28-NAV-44O-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:29:27
Duurvlucht : 05:28:30
Vrije vlucht : 304.2 km
Fasttrack : 67.4 kmh
Driehoek : 121.3 km
Hoogtewinst : 1220.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.894'N 4°58.273'E
tijd: 09:32:22 UTC
alti: -43 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.619'N 4°57.388'E = 244° 1.1 km van vertrek
tijd: 09:33:19 UTC
alti: 538 m
Landingspunt
pos.: 51°23.958'N 4°58.473'E = 63° 0.3 km van vertrek
tijd: 15:01:49 UTC
alti: -32 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 05:29:27
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°23.577'N 4°57.231'E @ 09:33:30 UTC, 547 m
punt 1: 50°55.578'N 5°30.136'E @ 10:29:45 UTC, 1088 m
punt 2: 51°07.632'N 5°45.658'E @ 11:29:41 UTC, 878 m
punt 3: 51°05.693'N 5°15.104'E @ 12:05:02 UTC, 1086 m
punt 4: 51°23.163'N 4°36.224'E @ 13:09:57 UTC, 1115 m
punt 5: 51°00.664'N 5°21.993'E @ 13:59:12 UTC, 1328 m
Finish: 51°24.260'N 4°58.416'E @ 15:00:54 UTC, 75 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 64.6 km 143° @ 68.9 km/h
been 2: 28.8 km 39° @ 28.8 km/h
been 3: 35.8 km 264° @ 60.8 km/h
been 4: 55.7 km 306° @ 51.4 km/h
been 5: 67.7 km 128° @ 82.5 km/h
been 6: 51.7 km 328° @ 50.2 km/h
Afgelegde afstand: 304.2 km
Duur: 05:27:24
Gemiddelde snelheid: 55.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Starthoogte: 538.0 m
Finishhoogte: 75.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 463 m
Totale score afstand: 304.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°10.269'N 5°10.643'E = 150° 29.1 km van vertrek
tijd: 12:20:26 UTC
alti: 1248 m
Finishpunt
pos.: 51°09.065'N 5°10.632'E = 152° 31.0 km van vertrek
tijd: 14:20:26 UTC
alti: 929 m
Grootste afstand in 2 uur: 134.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 67.4 km/h
Hoogteverlies: 319 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 298.1 km NIET GELDIG
Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RAVELS 51°21.550'N 4°59.350'E
punt 1: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 60.5 km 143°
punt 2: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 29.8 km 34°
punt 3: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 84.3 km 289°
punt 4: TURNHOUT KERK 51°19.450'N 4°56.650'E 25.1 km 106°
punt 5: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E 45.8 km 139°
punt 6: SCHOONBROEK 51°17.780'N 5°02.030'E 39.5 km 323°
finish: WEELDE 25 51°24.860'N 5°02.230'E 13.1 km 1°
landing: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 34.7 km
Been 1: 34.0 km
Been 2: 52.6 km
Totaal: 121.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:33:19 UTC
einde: 15:01:49 UTC
duur: 05:28:30
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 445 m @ 11:04:11 UTC
hoog punt: 1665 m @ 14:39:41 UTC
hoogtewinst: 1220 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 10:29:46 bearing 87.4°
Tweede punt: 13:09:59 bearing 8.7°
Totale hoek: -78.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6317
| |||||||||||||||||||||