CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2022 -- Bram DE MAN -- 1629,5 punten
303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 28/05/2022
Piloot: BRAM DE MAN
Zweefvliegtuig: OO-YBT
Toestel type: G 102 CLUB ASTIR IIIB Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: b53
Logger file: 2022-05-28-FLA-B53-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 07:00:19
Duurvlucht : 06:59:34
Vrije vlucht : 315.2 km
Fasttrack : 58.8 kmh
Driehoek : 143.3 km
Hoogtewinst : 1357.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.889'N 4°58.265'E
tijd: 09:21:12 UTC
alti: -44 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.889'N 4°58.265'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 09:21:12 UTC
alti: -44 m
Landingspunt
pos.: 51°23.917'N 4°58.401'E = 72° 0.2 km van vertrek
tijd: 16:21:31 UTC
alti: -36 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 07:00:19
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°23.916'N 4°55.072'E @ 09:25:37 UTC, 489 m
punt 1: 50°55.611'N 5°30.215'E @ 10:28:05 UTC, 898 m
punt 2: 51°06.558'N 5°46.856'E @ 11:34:57 UTC, 1181 m
punt 3: 51°23.134'N 4°35.695'E @ 13:46:33 UTC, 1213 m
punt 4: 51°19.241'N 4°56.740'E @ 14:05:51 UTC, 1337 m
punt 5: 50°58.517'N 5°24.499'E @ 14:51:59 UTC, 1286 m
Finish: 51°24.319'N 4°58.722'E @ 16:20:41 UTC, 143 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 66.6 km 142° @ 64.0 km/h
been 2: 28.1 km 44° @ 25.2 km/h
been 3: 88.3 km 291° @ 40.3 km/h
been 4: 25.5 km 106° @ 79.2 km/h
been 5: 50.2 km 140° @ 65.3 km/h
been 6: 56.5 km 328° @ 38.2 km/h
Afgelegde afstand: 315.2 km
Duur: 06:55:04
Gemiddelde snelheid: 45.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Starthoogte: 448.0 m
Finishhoogte: 143.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 305 m
Totale score afstand: 315.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°19.692'N 4°58.907'E = 175° 7.8 km van vertrek
tijd: 13:13:05 UTC
alti: 1444 m
Finishpunt
pos.: 51°06.059'N 5°22.695'E = 139° 43.6 km van vertrek
tijd: 15:13:05 UTC
alti: 807 m
Grootste afstand in 2 uur: 117.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 58.8 km/h
Hoogteverlies: 637 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 298.1 km NIET GELDIG
Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 103RAV 51°21.550'N 4°59.350'E
punt 1: 038FOR 50°55.410'N 5°30.380'E 60.5 km 143°
punt 2: 058KIN 51°08.780'N 5°44.530'E 29.8 km 34°
punt 3: 131WUS 51°23.320'N 4°35.900'E 84.3 km 289°
punt 4: 121TUR 51°19.450'N 4°56.650'E 25.1 km 106°
punt 5: 133ZNO 51°00.728'N 5°22.287'E 45.8 km 139°
punt 6: 110SBR 51°17.780'N 5°02.030'E 39.5 km 323°
finish: 10W25 51°24.860'N 5°02.230'E 13.1 km 1°
landing: 1EBWE 51°24.050'N 4°58.130'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 40.1 km
Been 1: 40.1 km
Been 2: 63.1 km
Totaal: 143.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:21:57 UTC
einde: 16:21:31 UTC
duur: 06:59:34
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 252 m @ 10:39:19 UTC
hoog punt: 1609 m @ 15:36:31 UTC
hoogtewinst: 1357 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 10:28:11 bearing 87.3°
Tweede punt: 13:46:35 bearing 8.1°
Totale hoek: -79.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 7946
| |||||||||||||||||||||