CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-06-2022 -- Benjamin HEYLEN -- 371,3 punten
307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 04/06/2022
Piloot: BEN HEYLEN
Zweefvliegtuig: PH-1500
Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6fz
Logger file: 2022-06-04-LXV-6FZ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:25:03
Duurvlucht : 02:22:11
Vrije vlucht : 91.7 km
Fasttrack : 47.8 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.231'N 5°22.115'E
tijd: 14:40:18 UTC
alti: -10 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.922'N 5°24.596'E = 66° 3.2 km van vertrek
tijd: 14:43:10 UTC
alti: 619 m
Landingspunt
pos.: 51°07.164'N 5°18.001'E = 344° 17.2 km van vertrek
tijd: 17:05:21 UTC
alti: 17 m
Afstand take-off tot landing: 17.2
Totale vluchtduur: 02:25:03
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4
Start : 50°59.383'N 5°31.000'E @ 15:00:47 UTC, 685 m
punt 1: 51°09.559'N 5°09.296'E @ 15:44:31 UTC, 832 m
punt 2: 51°19.394'N 4°56.840'E @ 15:59:48 UTC, 646 m
Finish: 51°07.099'N 5°21.678'E @ 17:01:42 UTC, 260 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 31.6 km 307° @ 43.4 km/h
been 2: 23.3 km 322° @ 91.5 km/h
been 3: 36.8 km 128° @ 35.7 km/h
Afgelegde afstand: 91.7 km
Duur: 02:00:55
Gemiddelde snelheid: 45.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 16.5 km
Starthoogte: 617.0 m
Finishhoogte: 260.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 357 m
Totale score afstand: 91.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°59.405'N 5°29.591'E = 76° 9.0 km van vertrek
tijd: 15:04:24 UTC
alti: 645 m
Finishpunt
pos.: 51°06.901'N 5°17.186'E = 340° 17.1 km van vertrek
tijd: 17:04:24 UTC
alti: 101 m
Grootste afstand in 2 uur: 95.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 47.8 km/h
Hoogteverlies: 544 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 151.3 km GELDIG
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E
punt 1: TURNHOUT KERK 51°19.450'N 4°56.650'E 53.0 km 315°
punt 2: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 59.1 km 109°
punt 3: HELCHTEREN 51°03.378'N 5°22.953'E 27.1 km 248°
finish: STOKROOIE KANAAL 50°58.180'N 5°16.700'E 12.1 km 217°
landing: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: WINTERSLAG @ 15:14:50 UTC, 842 m
punt 1: TURNHOUT KERK @ 15:59:48 UTC, 646 m : 52.5 km 70.0 km/h
punt 2: KINROOI niet gerond
afbreekpunt: 51°09.089'N 5°22.475'E @ 16:59:43 UTC, 374 m : 32.9 km 33.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 85.4 km
Duur van de proef: 01:44:53
Gemiddelde snelheid: 48.8 km/h
Start hoogte: 598 m
Hoogte passeren start: 842 m
Hoogte aan break-punt: 374 m
Hoogteverlies over proef: 224 m
Totale score afstand: 85.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 14:43:10 UTC
einde: 17:05:21 UTC
duur: 02:22:11
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 444 m @ 16:03:47 UTC
hoog punt: 905 m @ 16:46:58 UTC
hoogtewinst: 461 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 15:13:41 bearing 82.5°
Tweede punt: 15:59:48 bearing 34.4°
Totale hoek: -48.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5549
| |||||||||||||||||||||