CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-06-2022 -- Tom SEGERS -- 268,1 punten
307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 04/06/2022
Piloot: TOM SEGERS
Zweefvliegtuig: OO-ZEX
Toestel type: ASTIR CS Klasse: STANDARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z
Logger file: 2022-06-04-NAV-98Z-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:03:54
Duurvlucht : 02:00:36
Vrije vlucht : 59.3 km
Fasttrack : 32.8 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.233'N 5°22.108'E
tijd: 14:46:55 UTC
alti: -14 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.031'N 5°24.497'E = 62° 3.2 km van vertrek
tijd: 14:50:13 UTC
alti: 660 m
Landingspunt
pos.: 51°05.091'N 5°25.674'E = 18° 13.4 km van vertrek
tijd: 16:50:49 UTC
alti: 22 m
Afstand take-off tot landing: 13.4
Totale vluchtduur: 02:03:54
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 3
Start : 50°57.053'N 5°21.831'E @ 14:57:58 UTC, 644 m
punt 1: 51°13.247'N 5°08.614'E @ 15:54:11 UTC, 875 m
Finish: 51°05.313'N 5°26.514'E @ 16:46:06 UTC, 196 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 33.8 km 333° @ 36.0 km/h
been 2: 25.5 km 125° @ 29.5 km/h
Afgelegde afstand: 59.3 km
Duur: 01:48:08
Gemiddelde snelheid: 32.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 14.1 km
Starthoogte: 648.0 m
Finishhoogte: 196.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 452 m
Totale score afstand: 59.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°59.042'N 5°24.489'E = 62° 3.2 km van vertrek
tijd: 14:50:14 UTC
alti: 659 m
Finishpunt
pos.: 51°04.761'N 5°25.475'E = 18° 12.7 km van vertrek
tijd: 16:50:14 UTC
alti: 107 m
Grootste afstand in 2 uur: 65.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 32.8 km/h
Hoogteverlies: 552 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 83.8 km GELDIG
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E 32.8 km 334°
punt 2: MEEUWEN DORP 51°06.009'N 5°31.112'E 28.8 km 121°
finish: STOKROOIE KANAAL 50°58.180'N 5°16.700'E 22.2 km 229°
landing: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HASSELT KIEWIT @ 15:00:22 UTC, 449 m
punt 1: DESSEL KNL @ 15:50:00 UTC, 644 m : 32.3 km 39.1 km/h
punt 2: MEEUWEN DORP niet gerond
afbreekpunt: 51°05.566'N 5°26.698'E @ 16:46:34 UTC, 173 m : 23.1 km 24.5 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 55.4 km
Duur van de proef: 01:46:12
Gemiddelde snelheid: 31.3 km/h
Start hoogte: 444 m
Hoogte passeren start: 449 m
Hoogte aan break-punt: 173 m
Hoogteverlies over proef: 271 m
Totale score afstand: 55.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 14:50:13 UTC
einde: 16:50:49 UTC
duur: 02:00:36
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 349 m @ 15:01:46 UTC
hoog punt: 974 m @ 15:07:49 UTC
hoogtewinst: 625 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 14:57:55 bearing 84.6°
Tweede punt: 15:54:10 bearing 52.1°
Totale hoek: -32.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 671
| |||||||||||||||||||||