CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef13-06-2022 -- Nick FREMAU -- 2450,7 punten
307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 13/06/2022
Piloot: FREMAU NICK
Zweefvliegtuig: PH-1080
Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4fw
Logger file: 2022-06-13-NAV-4FW-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 09:40:26
Duurvlucht : 09:39:47
Vrije vlucht : 661.7 km
Fasttrack : 99.8 kmh
Driehoek : 330.3 km
Hoogtewinst : 1428.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBBT Brasschaat BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°20.211'N 4°30.340'E
tijd: 07:46:37 UTC
alti: -57 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°20.697'N 4°30.112'E = 344° 0.9 km van vertrek
tijd: 07:47:16 UTC
alti: 416 m
Landingspunt
pos.: 51°20.211'N 4°30.293'E = 270° 0.1 km van vertrek
tijd: 17:27:03 UTC
alti: -69 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 09:40:26
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°21.746'N 4°28.458'E @ 07:50:19 UTC, 362 m
punt 1: 52°10.638'N 7°31.034'E @ 10:42:50 UTC, 1305 m
punt 2: 51°31.653'N 6°38.733'E @ 11:50:32 UTC, 1440 m
punt 3: 51°55.471'N 7°34.449'E @ 12:58:38 UTC, 1557 m
punt 4: 52°02.618'N 5°43.314'E @ 15:09:52 UTC, 986 m
punt 5: 51°19.115'N 5°00.672'E @ 16:41:07 UTC, 1204 m
Finish: 51°33.309'N 4°36.220'E @ 17:12:10 UTC, 942 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 228.8 km 65° @ 79.6 km/h
been 2: 94.0 km 220° @ 83.3 km/h
been 3: 77.9 km 55° @ 68.6 km/h
been 4: 127.9 km 277° @ 58.5 km/h
been 5: 94.5 km 212° @ 62.1 km/h
been 6: 38.7 km 313° @ 74.7 km/h
Afgelegde afstand: 661.7 km
Duur: 09:21:51
Gemiddelde snelheid: 70.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 25.2 km
Starthoogte: 347.0 m
Finishhoogte: 942.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -595 m
Totale score afstand: 661.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°50.979'N 5°39.091'E = 54° 97.8 km van vertrek
tijd: 09:28:21 UTC
alti: 818 m
Finishpunt
pos.: 51°46.535'N 6°48.148'E = 72° 166.6 km van vertrek
tijd: 11:28:21 UTC
alti: 1073 m
Grootste afstand in 2 uur: 199.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 99.8 km/h
Hoogteverlies: -255 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 181.4 km GELDIG
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E
punt 1: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 68.1 km 313°
punt 2: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 74.0 km 112°
punt 3: HELCHTEREN 51°03.378'N 5°22.953'E 27.1 km 248°
finish: STOKROOIE KANAAL 50°58.180'N 5°16.700'E 12.1 km 217°
landing: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 416 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 92.5 km
Been 1: 92.5 km
Been 2: 145.3 km
Totaal: 330.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 07:47:16 UTC
einde: 17:27:03 UTC
duur: 09:39:47
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 271 m @ 12:34:17 UTC
hoog punt: 1699 m @ 13:45:32 UTC
hoogtewinst: 1428 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 07:58:28 bearing 359.2°
Tweede punt: 11:50:08 bearing 64.5°
Totale hoek: 65.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 15784
| |||||||||||||||||||||